Juronjaure skrev 2012-12-17 07:25:21 följande:
Vad har du läst för nackdelar? Jag har mest läst positivt iaf, att det gör slemhinnan i livmodern tjockare så att ägget ska fastna lättare.
Läste att vissa fått problem med hyn, äl och mens, men å andra sidan har jag ju redan strul med mensen så det kan ju inte skada att prova.
Ebba skrev 2012-12-17 09:39:39 följande:
Hr du haft ont i brösten innan du plussat? Jag är nervös att det bara är ovanligt starka pms-känslor, men hoppas kan man ju alltid... Jag bara tänker att om brösten börjar ömma pga att man är gravid så borde det ju synas på ett gravtest, eller vad tror ni? Ni som har barn sedan tidigare, har ni haft ont i brösten innan BIM?
Kan inte svära på att det var innan jag plussat, eller jooo jag tror nog det. Har för mig att jag upptäckt att brösten ändrats och sedan tagit positivt test. Men jag har alltid haft oregelbunden mens så jag har alltid väntat minst 2 veckor längre än när jag bör förvänta mensen.... Mina bröst har iaf varit ett starkt texken, dels kunde jag inte röra dom (helst inte bröstvårtorna), aaaj, dels så såg jag direkt på hur bröstvårtorna ändrade form. Kanske det är samma för dig, vi får hoppas. När har du BIM?