• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Gung Ho
    J a d e d skrev 2012-04-11 23:03:14 följande:
    Ja fast grejen är att jag alltid läser "Gung Ko" när jag ser ditt nick och dessutom ser det ut som att din snubbe står och tvättar på bräda. Kanske en bra liknelse till livet på FL iofs- här går allting i lite slow motion, lite långsammare och sämre än i verkligheten sådär. Men jag blir ytterst förvirrad och tappar fattningen totalt vilket ju säger sig självt är svinjobbigt.
    Jag tyckte faktiskt om din gamla avatar, den stod ut. Det är alltid bra.  

">

Frustration över att argumentera på tze internetz...

Lite ironiskt att använda här..   
  • Mästaren
    Gung Ho skrev 2012-04-11 22:59:39 följande:
    Gung Ho? Konstigt? Det är en attityd som stämmer ganska bra på mig.. Förut störde sig folk på min avatar så in i norden (den förmedlade tydligen dryget på ngt sätt), så jag hade nog toppat listan bara därför....  Den har avataren förmedlar den frustration man ibland känner när man försöker diskutera med 'folk' här inne..    

Det var Arnold va? Alltså, avatar och nick kommer alltid att påverka hur man blir bemött vilket i sin tur påverkar en själv när man svarar ... Jag hade under min långa nästanförsta tid på det här forumet ett golfvagnshjul och sedan en blomma, människor pratar på helt olika sätt med en blomma och med en människa och de pratar helt olika med mästaren och med margarita.
  • Gung Ho
    Mästaren skrev 2012-04-12 00:09:17 följande:

Det var Arnold va? Alltså, avatar och nick kommer alltid att påverka hur man blir bemött vilket i sin tur påverkar en själv när man svarar ... Jag hade under min långa nästanförsta tid på det här forumet ett golfvagnshjul och sedan en blomma, människor pratar på helt olika sätt med en blomma och med en människa och de pratar helt olika med mästaren och med margarita.

Undrar vad en tecknad figur förmedlar för signaler....
  • Mästaren
    Gung Ho skrev 2012-04-12 00:11:29 följande:
    Undrar vad en tecknad figur förmedlar för signaler....

Där är det skillnad på streckgubbar och annat tecknat, streckgubbar är mer förlåtande medan annat tecknat beror på vad det är.
  • Mad  as  snow
    Sarah f skrev 2012-04-11 22:35:50 följande:
    Heheeeee. Obehaglig känsla i min kropp nu. :)
    Det förstår jag.
  • Mad  as  snow
    lövet2 skrev 2012-04-11 22:45:07 följande:
    Har du roligt nu?
    HjärtaNalle
  • Gung Ho
    Mästaren skrev 2012-04-12 00:15:19 följande:

Där är det skillnad på streckgubbar och annat tecknat, streckgubbar är mer förlåtande medan annat tecknat beror på vad det är.

Då har jag gått från en provocerande avatar till en väldigt förlåtande då... Kanske därför jag under detta namn/avatar blir betydligt mindre påhoppad av 'vänsterfalangen' än under tidigare, trots samma åsikter.
  • I Rose I
    lövet2 skrev 2012-04-01 17:38:15 följande:
    Jag klådde dig sist i alla fall!
    Du har en förmåga att reta skiten ur folk. Tungan ute
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?