• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • lövet2
    I Rose I skrev 2012-04-12 22:36:21 följande:
    Du har en förmåga att reta skiten ur folk. Tungan ute
    Ja, jag har visst det!
  • sär skriven

Idag trodde jag faktiskt att jag skulle ha raggat flera röster.

Rose!!! Hjärta Hur mår du min sköna? 

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • I Rose I
    Jäded skrev 2012-04-01 17:11:55 följande:
    Okej. Inte längre?

Det var klumpigt skrivet av mig. Ingen av er har någonsin gett mig kräkkänsla. Du har fått mig att vilja slita bort mitt hår ibland  men när jag tänker tillbaka så var det fel av mig att reagera så som jag gjorde. Alla har rätt till att tycka vad dom vill. Skyller på att jag hade en ganska häktisk och stressad liv och fick ut min aggression här på nätet.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Gung Ho
    lövet2 skrev 2012-04-12 22:53:23 följande:
    Ja, jag har visst det!

Har jag aldrig märkt... Fast du var med i ngn annan omröstning (utan 2:an) och jag tror vi rör oss på olika ställen då jag inte kom ihåg dig.. (jag har ju bytt namn till ngt helt oigenkännligt, men att lägga till en 2:a förvillar ju ingen)..
  • I Rose I
    lövet2 skrev 2012-04-12 22:53:23 följande:
    Ja, jag har visst det!
    Det kommer med åldern. Tungan ute
  • I Rose I
    sär skriven skrev 2012-04-12 22:54:22 följande:
    Idag trodde jag faktiskt att jag skulle ha raggat flera röster.
    Rose!!! Hjärta Hur mår du min sköna? 
    Hej Solig

Bara bra med mig. Börjar känna suget av FL igen men känner mig helt lost dom få gånger jag loggar in här nuförtiden.  

Allt väl med dig?  
  • lövet2
    Gung Ho skrev 2012-04-12 22:56:29 följande:
    Har jag aldrig märkt... Fast du var med i ngn annan omröstning (utan 2:an) och jag tror vi rör oss på olika ställen då jag inte kom ihåg dig.. (jag har ju bytt namn till ngt helt oigenkännligt, men att lägga till en 2:a förvillar ju ingen)..
    Jag har alltid haft 2:an här på FL, och det är under det här nicket jag varit med i de tidigare omröstningarna (och vunnit ett par för den delen).
  • J a d e d
    I Rose I skrev 2012-04-12 22:55:30 följande:

Det var klumpigt skrivet av mig. Ingen av er har någonsin gett mig kräkkänsla. Du har fått mig att vilja slita bort mitt hår ibland  men när jag tänker tillbaka så var det fel av mig att reagera så som jag gjorde. Alla har rätt till att tycka vad dom vill. Skyller på att jag hade en ganska häktisk och stressad liv och fick ut min aggression här på nätet.
    Kom här.
    Jeddan
  • I Rose I
    J a d e d skrev 2012-04-12 23:01:48 följande:
    Kom här.
    Nu ska vi inte vara så snabba här.
  • sär skriven
    I Rose I skrev 2012-04-12 22:58:35 följande:
    Hej Solig

Bara bra med mig. Börjar känna suget av FL igen men känner mig helt lost dom få gånger jag loggar in här nuförtiden.  

Allt väl med dig?  
    Allt är bra! Grabben är dock magsjuk, funkar sådär med diabetes så blir inte mycket sömn. Ägnar mig åt bröllopsplanering istället, så jag håller mig vaken!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?