• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • En struts

Kan man få veta vad:

Glädje58, Inima

Linda1976

Elit

ComicBookGuy

Jäded

finskaflikkan

och Astro

tex haft för nick förut??

Så man vet om man ska störa sig på dem. Jäded kanske är Jaded eller,
    har jag stört mig jävligt mycket på ibland kommer jag på. Kommer dock inte ihåg riktigt i vilka diskussioner.
    Så jag ser fler fall nu. Alla är ju inte helt lättidentifierade sen Hackern kom så det är ju lite svårt att göra en rättvis bedömning, utifrån det.

• J a d e d
    En struts skrev 2012-04-10 23:01:31 följande:
    har jag stört mig jävligt mycket på ibland kommer jag på. Kommer dock inte ihåg riktigt i vilka diskussioner.
    .
    Men seså. Lätta ditt hjärta. Klart det är jag.
    Jeddan
  • En struts
    J a d e d skrev 2012-04-10 23:02:52 följande:
    Men seså. Lätta ditt hjärta. Klart det är jag.
    Blir osäker nu ändå. Tror att jag delvis blandat ihop dig nu, kanske. Nämn dina starkaste käpphästar.
  • J a d e d
    En struts skrev 2012-04-10 23:22:59 följande:
    Blir osäker nu ändå. Tror att jag delvis blandat ihop dig nu, kanske. Nämn dina starkaste käpphästar.
    Finns ingen med ett nick liknande mitt. Men jag vet inte vem du är heller, så det är väl inte så mycket att orda om.

Nej jag kan inte nämna några käpphästar. De som tror att de inte tål mig är vanligtvis sådana lättkränkta brudar som troligtvis upplever mig som ett typ av hot (oklart av vilken sort) då jag; ofta och på allmän begäran haft bröst som avatar, framstår som en attentionwhore och uttrycker mig på ett sådant sätt som människor som aldrig får några mothugg i verkliga livet inte kan hantera.
    I övrigt är jag högst impopulär bland de religiösa tokfransarna och har även länge varit en smula opoppis bland de analfabetiska rasisterna på FL.

Ja men det där var väl lite käpphästar ändå rå.     
    Jeddan
  • vampyria2
    J a d e d skrev 2012-04-10 23:27:58 följande:
    Finns ingen med ett nick liknande mitt. Men jag vet inte vem du är heller, så det är väl inte så mycket att orda om.

Nej jag kan inte nämna några käpphästar. De som tror att de inte tål mig är vanligtvis sådana lättkränkta brudar som troligtvis upplever mig som ett typ av hot (oklart av vilken sort) då jag; ofta och på allmän begäran haft bröst som avatar, framstår som en attentionwhore och uttrycker mig på ett sådant sätt som människor som aldrig får några mothugg i verkliga livet inte kan hantera.
    I övrigt är jag högst impopulär bland de religiösa tokfransarna och har även länge varit en smula opoppis bland de analfabetiska rasisterna på FL.

Ja men det där var väl lite käpphästar ändå rå.     
    Det är ju pga allt detta som jag bara älskar dig, garvar hårt åt många av dina inlägg där du sätter folk på plats, jaa även jag har fått mina kängor till och från mohaha
  • finskaflikkan
    En struts skrev 2012-04-10 23:01:31 följande:
    Kan man få veta vad:

Glädje58, Inima

Linda1976

Elit

ComicBookGuy

Jäded

finskaflikkan

och Astro

tex haft för nick förut??

Så jag ser fler fall nu. Alla är ju inte helt lättidentifierade sen Hackern kom så det är ju lite svårt att göra en rättvis bedömning, utifrån det.
    Jag har alltid hetat finskaflikkan
  • finskaflikkan
    Boktjuven skrev 2012-04-10 19:40:50 följande:
    Jag röstade på finskaflikkan. Kommer inte ihåg i vilket sammanhang. Men någon gång har jag läst en diskussion där du inte tog till dig vad det var de andra skrev, utan körde helt på i ditt eget spår.

Tack! Kyss
  • J a d e d
    vampyria2 skrev 2012-04-11 08:23:56 följande:
    Det är ju pga allt detta som jag bara älskar dig, garvar hårt åt många av dina inlägg där du sätter folk på plats, jaa även jag har fått mina kängor till och från mohaha
    Jeddan
  • Sarah f

Kommer någon ihåg en som hette Palmblad för fem år sedan ungefär? Är den personen kvar?

Alla som generaliserar är idioter.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?