• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Mariohn
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 20:53:10 följande:
    Ja hur kunde du missa att nominera dig???
    Jag missade inte. Jag avstod lite drygt för att jag inte var på humör att höra motiveringarna Kände mig inte på topp
  • HäckHäxan
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-10 19:17:41 följande:
    Jag är mer avskydd än du någonsin kommer att bli. Suck it {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag tror min Fanclub bara varit offline för länge!
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • Fidelis ad urnam
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 20:54:22 följande:
    Jag tror min Fanclub bara varit offline för länge!
    Ja ja, eller hur. Tror dig. 
  • GangsterKermit

Naaw, synd om er som inte blev nominerade! Känner mig liiite stolt över att jag kom lindrigt undan.. Men vem vet kanske någon jäkel som stör sig på mig? På en ung tjej, vem kan vara bli sur på en sådan snäll flicka som mig? Drömmer

Du är allt jag har önskat mig ♥
  • sär skriven
    GangsterKermit skrev 2012-04-10 22:13:24 följande:
    Naaw, synd om er som inte blev nominerade! Känner mig liiite stolt över att jag kom lindrigt undan.. Men vem vet kanske någon jäkel som stör sig på mig? På en ung tjej, vem kan vara bli sur på en sådan snäll flicka som mig? Drömmer

Jag gillar generellt sett inte unga tjejer så jag undviker att prata med dem istället för att störa mig på dem. Jag vet ju att de växer upp och förhoppningsvis blir som folk.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • GangsterKermit
    sär skriven skrev 2012-04-10 22:15:50 följande:
    Jag gillar generellt sett inte unga tjejer så jag undviker att prata med dem istället för att störa mig på dem. Jag vet ju att de växer upp och förhoppningsvis blir som folk.
    Finns väl stolpskott i alla åldrar? Men visst.. Tjejer i allmänhet i min ålder är så sjukt omogna och tråkiga tycker jag! Ingen kan diskutera eller prata normalt. Skitsnack är precis vad som sitter i deras skalle dygnet runt! 
  • sär skriven
    GangsterKermit skrev 2012-04-10 22:18:39 följande:
    Finns väl stolpskott i alla åldrar? Men visst.. Tjejer i allmänhet i min ålder är så sjukt omogna och tråkiga tycker jag! Ingen kan diskutera eller prata normalt. Skitsnack är precis vad som sitter i deras skalle dygnet runt! 

Oftast är det väl den fruktansvärt dåliga argumentationstekniken. Det kommer alltid till en punkt där snorungen häver ur sig "du är bara avundsjuk" eller nåt annat töntigt.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • GangsterKermit
    sär skriven skrev 2012-04-10 22:20:38 följande:
    Oftast är det väl den fruktansvärt dåliga argumentationstekniken. Det kommer alltid till en punkt där snorungen häver ur sig "du är bara avundsjuk" eller nåt annat töntigt.
    Precis! Vad finns det att vara avundsjuk på? På en pantad tjej som varken vet ut eller in om världen. Nej, sitter hellre och diskuterar här på familjeliv än att prata om smink, kläder och hur fula/snygga killar är. Känns som jag var där för 4 år sen, då man var så utseendefixerad och tänkte på hur man uppförde sig. Vad kan skulle göra så att en kille skulle gilla en. Nej, usch.. Jag vill aldrig gå tillbaka till den osäkra tiden jag var inne i då! 
  • J a d e d
    GangsterKermit skrev 2012-04-10 22:26:27 följande:
    Precis! Vad finns det att vara avundsjuk på? På en pantad tjej som varken vet ut eller in om världen. Nej, sitter hellre och diskuterar här på familjeliv än att prata om smink, kläder och hur fula/snygga killar är. Känns som jag var där för 4 år sen, då man var så utseendefixerad och tänkte på hur man uppförde sig. Vad kan skulle göra så att en kille skulle gilla en. Nej, usch.. Jag vill aldrig gå tillbaka till den osäkra tiden jag var inne i då! 
    Gud så bra.
    Jeddan
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?