HäxanSurtant skrev 2012-03-31 11:57:21 följande:
Konstigt
Trodde inte du förföljde mig, bara att mitt minne är ungefär lika bra dom Doris i Nemo, jag älskar den filmen för övrigt. Jag är så löjlig att jag älskar tecknat/ animierade filmer, lite nörd varning där
Så blir det nog många gånger, jag kände av den effekten när jag var i din ålder, fast mer ute i verkligheten än på nätet då ( nätet var ju inte så STORT då som nu) Men melodin var densamma, som att slåss med väderkvarnar, men det blir bättre, det kan jag lova dig, när åldern väger tyngre, så kommer folk se dig mer för den du är och inte det årtal du är född på! Alla har rätt till sina åsikter och det är ren idioti att tro att de yngre inte har något att komma med, för det har de!
Jag lär min dotter att vuxna minsann inte alls alltid har rätt, jag fick lära mig samma sak som barn och det har jag haft stor nytta av i livet!
Jag är helt uppe i det blå i den filmen också
Jag älskar fortfarande Astrid Lindgren filmerna, blir alltid lika kär varenda gång jag ser Abbe i Madicken
Jadu, min mamma har fått smaka på ett antal gånger när hon har haft fel, d.s.v 95% av fallen då jag alltid kommer med bra argument emot henne
Det är inte många som vinner i en diskussion mot mig då jag ALLTID har något att komma med och tydligen oftast inläst i de flesta ämnena. Jag kan inte allt, men jag försöker i alla fall förstå och sätta mig in i saker!