Inlägg från: GangsterKermit |Visa alla inlägg
  • GangsterKermit

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Men åh... Då låter jag er själva tjata på om det och jag sitter här i min sköna mjuka säng och skrattar åt hur ni bär er åt. Låter det inte underbart? Drömmer

Du är allt jag har önskat mig ♥
  • GangsterKermit
    Moonis skrev 2012-03-31 16:15:25 följande:
    Ja, speciellt dessa underbara anonyma som tror dom känner en efter man bara skrivit några rader i en tråd.
    Det är är nästan så man blir lite imponerad över deras dumhet Tungan ute
    Precis, man ska inte döma hunden efter håren eller jag menar skriverierna på FL Cool
  • GangsterKermit
    Jäded skrev 2012-03-31 16:17:30 följande:
    Det låter sanslöst moget.
    Du ska bara veta! Glad
  • GangsterKermit

Men det är så roligt att ni verkligen tar orden på största möjliga allvar.. Yes, välkommen till FamiljeLiv.. 

• GangsterKermit
    Jäded skrev 2012-03-31 16:25:45 följande:
    Jag tar dig på allt annat än allvar. Tack för välkomnandet. 5 år försent men ändå.
    Men du, jag visste inte att den sidan fanns förrän för 3 månader sen, så det kanske har sin förklaring? 
  • GangsterKermit
    Jäded skrev 2012-03-31 16:39:00 följande:
    Antar att detta var menat till mig.

Ja alltså det förvånar mig inte att du tror det. Jag är inte överdrivet imponerad, och nu även uttråkad. 
    Men du menar mao att man automatiskt tar alla man riktar inlägg till på allvar? Är du allvarlig?   
    Nej, jag är inte allvarig.. Jag har bara en tråkig lördag och har inget annat för mig Glad
  • GangsterKermit

Och ja, jag har dragit till med min ålder bara för att jag inte hade något annat att komma med. Jag är i alla fall ärlig med det jag skriver Glad

• GangsterKermit

Äsch, nu utgår jag och hittar någon annan tråd som man kan irritera sig på eller hittar något skönt folk man kan prata med Cool

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?