• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • HäckHäxan
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-06 09:23:41 följande:
    Jag vet. Who har varit svart i någon eller några dagar nu. Jäded är också svart. 
    De kanske byter personligheter
    lövet2 skrev 2012-04-06 10:52:31 följande:
    Hon har bytt nick igen. Bara att leta!
    Hmmmm, det dyker nog upp då, ingen ide att leta sig fördärvad. Jag försöker städa, skall ha påsklunch med syskonen och bihang imorgon...
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • Fidelis ad urnam
    puss skrev 2012-04-06 11:07:26 följande:
    vad är det som är roligt med att vara irriterande?
    Vet inte, har aldrig varit det
  • lövet2
    puss skrev 2012-04-06 11:07:26 följande:
    vad är det som är roligt med att vara irriterande?
    Det är inte roligt att vara irriterande. Det är däremot rätt kul att folk blir irriterade av just ingenting alls!
  • Elit
    lövet2 skrev 2012-03-31 21:12:23 följande:
    Varför retar sig folk på Elit då? Vad finns det att reta sig på? Obestämd
    Förmodligen för att jag oftast diskuterar sakfrågor och därför kan visa att jag har rätt. Människor gillar generellt inte att ha fel och då är det lättare att bli sur på mig än att se brister hos sig själv. 
  • En struts

Nä, faktiskt ingen. Ni är jättegulliga allihopa. {#emotions_dlg.flower} A ja, känner inte till alla så väl, förstås. Men de jag känner till då.

• Mästaren
    Elit skrev 2012-04-09 16:45:28 följande:
    Förmodligen för att jag oftast diskuterar sakfrågor och därför kan visa att jag har rätt. Människor gillar generellt inte att ha fel och då är det lättare att bli sur på mig än att se brister hos sig själv. 
    Jag tror att det har mer med att göra att du försöker blanda bort korten när du diskuterar och refererar till undersökningar som du inte verkar ha läst igenom ordentligt alternativt inte har speciellt mycket med sakfrågan att göra. Men det är bara en gissning. 

• Elit
    Mästaren skrev 2012-04-09 17:22:05 följande:
    Jag tror att det har mer med att göra att du försöker blanda bort korten när du diskuterar och refererar till undersökningar som du inte verkar ha läst igenom ordentligt alternativt inte har speciellt mycket med sakfrågan att göra. Men det är bara en gissning. 
    Haha, ja då borde det ju vara en smal sak att ta fram ett exempel på det. Något som du/ni givetvis inte har klarat av (jag har bett om det rätt många gånger eftersom din tröttsamma bortförklaring hörts i det förflutna). Jag säger inte att det aldrig hänt men att ni aldrig har kunnat påvisa det. Vilket gör din invändning helt meningslös eftersom 99 % av gångerna så har det ju varit jag som suttit på alla källorna som stött min åsikt.

Så gissa får du givetvis göra men något stöd lär vi inte få se röken av.
  • Mästaren
    Elit skrev 2012-04-09 17:52:43 följande:
    Haha, ja då borde det ju vara en smal sak att ta fram ett exempel på det. Något som du/ni givetvis inte har klarat av (jag har bett om det rätt många gånger eftersom din tröttsamma bortförklaring hörts i det förflutna). Jag säger inte att det aldrig hänt men att ni aldrig har kunnat påvisa det. Vilket gör din invändning helt meningslös eftersom 99 % av gångerna så har det ju varit jag som suttit på alla källorna som stött min åsikt.

Så gissa får du givetvis göra men något stöd lär vi inte få se röken av.
    Det verkar som om du har selektivt minne Jag kollar aldrig dina länkar längre på grund av den erfarenhet jag har av dem men jag rekommenderar alla att kolla om de är intresserade. Det räcker nog att kolla två trådar så lär man hitta ett exempel.  

• Mästaren

Vad jag skulle behöva bortförklara vet jag för övrigt inte, Elit kommer ytterst sällan med argument mot det man faktiskt säger nämligen utan börjar argumentera mot något helt annat som ingen har påstått. Halmgubbar brukar det visst kallas, har jag hört. 

• Elit
    Mästaren skrev 2012-04-09 18:01:28 följande:
    Det verkar som om du har selektivt minne Jag kollar aldrig dina länkar längre på grund av den erfarenhet jag har av dem men jag rekommenderar alla att kolla om de är intresserade. Det räcker nog att kolla två trådar så lär man hitta ett exempel.  
    Klassiskt svar, du hade inget alltså? Otippat = )

Då kan jag lika gärna säga att du aldrig haft rätt i någonting (behöver ju inte visa det tydligen). Är inte det ganska ohederligt?
    Mästaren skrev 2012-04-09 18:04:42 följande:
    Vad jag skulle behöva bortförklara vet jag för övrigt inte, Elit kommer ytterst sällan med argument mot det man faktiskt säger nämligen utan börjar argumentera mot något helt annat som ingen har påstått. Halmgubbar brukar det visst kallas, har jag hört. 
    Jaså, jag förmodar att vi inte kommer få några exempel här heller. Jag kan däremot säga att du aldrig kommer med någon som helst stöd för det du säger vilket gör att din trovärdighet kommer under all kritik. Detta kan man notera genom att bara läsa vad du skrivit här. Så, nå har jag visat att jag har stöd för det jag säger och samtidigt visar att du inte har det. Svårare än så var det inte = )
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?