• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Farth Vader

Jag röstade på Lövet2 av den enkla anledningen att jag inte orkar med människor som oförtröttligt kämpar för sin rätt att använda ordet negerboll. Inskränkta människor ids jag inte slösa min fikatid på .

Tråkig motivering kanske men sann.

• Coyote

Jag vill rösta på alla småbarnsmorsor som inte lärt sig hantera barn, bil och barnvagn utan behöver och kräver stora parkeringsutrymmen och dessutom anser sig ha rätt att skälla ut andra som råkar eller medvetet ställer sig på dessa rutor utan att ha fyra ungar.

Men de fanns inte med på listan.

• lövet2
    Farth Vader skrev 2012-04-03 08:16:46 följande:
    Jag röstade på Lövet2 av den enkla anledningen att jag inte orkar med människor som oförtröttligt kämpar för sin rätt att använda ordet negerboll. Inskränkta människor ids jag inte slösa min fikatid på .

Heder åt dig, som orkar motivera dig!
  • Echo
    Coyote skrev 2012-04-03 08:21:55 följande:
    Jag vill rösta på alla småbarnsmorsor som inte lärt sig hantera barn, bil och barnvagn utan behöver och kräver stora parkeringsutrymmen och dessutom anser sig ha rätt att skälla ut andra som råkar eller medvetet ställer sig på dessa rutor utan att ha fyra ungar.

Men de fanns inte med på listan.
    Men familjeparkeringstrådar är bra tidsfördriv! De är så hetsiga och håller läääänge...
    My entire existence was constructed by a sociopath in a sweater vest, what do you suggest i do?
  • Anton Chigurh
    Farth Vader skrev 2012-04-03 08:16:46 följande:
    Jag röstade på Lövet2

av den enkla anledningen att jag inte orkar med människor som oförtröttligt kämpar för sin rätt att använda ordet negerboll. Inskränkta människor ids jag inte slösa min fikatid på .

Jag röstade inte Lövet, av den enkla anledningen att jag kanske träffar på henne och då kanske jag vill sätta på henne ( Lövet ), riktigt hårt dessutom, och om hon då ( Lövet alltså ! ) fått reda på att jag lagt min röst på henne i en tråd av denna karaktären....då kanske hon kniper ihop skankarna.

Och det tänker jag fan inte riskera.

Att hon sen inte gjort sig förtjänt av rösten är en helt annan, totalt ovidkommande, femma........

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Jäded
    Anton Chigurh skrev 2012-04-03 09:05:29 följande:
    Jag röstade inte på Lövet, av den enkla anledningen att jag kanske träffar på henne och då kanske jag vill sätta på henne ( Lövet ), riktigt hårt dessutom, och om hon då ( Lövet alltså ! ) fått reda på att jag lagt min röst på henne i en tråd av denna karaktären....då kanske hon kniper ihop skankarna.

Och det tänker jag fan inte riskera.

Att hon sen inte gjort sig förtjänt av rösten är en helt annan, totalt ovidkommande, femma........

Finns det nån du inte vill sätta på?
  • Fidelis ad urnam
    Jäded skrev 2012-04-03 10:45:57 följande:
    Finns det nån du inte vill sätta på?
    Mig?
  • Jäded
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-03 10:57:50 följande:
    Mig?
    Är det verkligen sant? Jag tror nog att du kan få Anton också, om du vill! Han är väldigt sexuell.
  • Fidelis ad urnam
    Jäded skrev 2012-04-03 11:01:06 följande:
    Är det verkligen sant? Jag tror nog att du kan få Anton också, om du vill! Han är väldigt sexuell.
    Jag är pryd och lite tråkig. Så njae
  • Jäded
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-03 11:12:30 följande:
    Jag är pryd och lite tråkig. Så njae
    Anton kanske gillar en utmaning! Vi får helt enkelt vänta och se...
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?