• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:30:58 följande:
    Ojdå. Ja vad ska man säga? Du erbjuder en motivering, jag tar tacksamt emot den men tyvärr får du inget för ditt påstående om att jag i tråden tjatat om en. Det har jag inte, men däremot har många andra gjort det.
    Att du här och nu frågar mig om jag vill ha en motivering räknas inte som att jag har tjatat mig till den.
    Om detta inte går att ta in kan jag inte hjälpa dig ytterligare.   

Men som sagt, jag tackar dig för din motivering och önskar dig en väldigt trevlig kväll. Drömmer 
    Jag skrev väl att du är jävligt needy?
    Behöver ju inte handla om just den här tråden väl?   
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:35:00 följande:
    Jag skrev väl att du är jävligt needy?
    Behöver ju inte handla om just den här tråden väl?   
    Nej det behöver det inte.

Men en rättelse där bara- du kan hemskt gärna få tycka att jag verkar jävligt needy, vad jag är vet du inget om.

Och igen, tack för att du tog dig tid. Tänk så avundsjuka alla ska bli imorgon.    
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:43:20 följande:
    Nej det behöver det inte.

Men en rättelse där bara- du kan hemskt gärna få tycka att jag verkar jävligt needy, vad jag är vet du inget om.

Och igen, tack för att du tog dig tid. Tänk så avundsjuka alla ska bli imorgon.    
    Tja, vad du är kan jag bara ana. Men jag förstår att du gärna vill att folk ska vara avis.
    På vad fattar jag inte?
    Halvtaskiga pattar och hybris?  
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:52:22 följande:
    Tja, vad du är kan jag bara ana. Men jag förstår att du gärna vill att folk ska vara avis.
    På vad fattar jag inte?
    Halvtaskiga pattar och hybris?  
    Nja, jag brukar ha pattarna uppe ibland, faktum är att de brukar efterfrågas när jag tar bort dem  men varför tror du att jag vill göra nån avundsjuk? Med hjälp av mina bröst då alltså, om jag tolkar dig rätt?
    Det är ju så att även om avatarval för dig handlar om att skapa avundsjuka så är det nog inte så för samtliga. Det är jag tämligen övertygad om.  

Oh, vad tror du att jag är då?  
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:57:43 följande:
    Nja, jag brukar ha pattarna uppe ibland, faktum är att de brukar efterfrågas när jag tar bort dem  men varför tror du att jag vill göra nån avundsjuk? Med hjälp av mina bröst då alltså, om jag tolkar dig rätt?
    Det är ju så att även om avatarval för dig handlar om att skapa avundsjuka så är det nog inte så för samtliga. Det är jag tämligen övertygad om.  

Oh, vad tror du att jag är då?  
    Det var väl du som snackade om avundsjuka?
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:43:20 följande:
    Tänk så avundsjuka alla ska bli imorgon.    
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 01:01:08 följande:
    Det var väl du som snackade om avundsjuka?
    Jaså?
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 01:02:16 följande:
    Haha! Ja avundsjuka på att jag har fått ett par sidor av fantastiskt konstruktiv kritik och motivering. Inte på mina bröst.

Allvarligt, det går ju inte så särskilt bra för dig att följa resonemangen vi för här.  
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?