• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Jäded
    sär skriven skrev 2012-04-02 00:02:38 följande:

För att jag inte hymlar när jag tycker att någon är obegåvad. Vissa människor kan tycka det är lite väl rättframt och obehagligt. Men det är bara en teori.
    Jag gav ju dig en teori i den andra tråden! Gillade du inte den?
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-04-02 00:03:23 följande:
    Jag gav ju dig en teori i den andra tråden! Gillade du inte den?

För att vara ärlig minns jag inte vad den gick ut på . Lite för många trådar, lite för mycket bollar i luften. Påminn mig! Hur väl tror du min egen teori håller?
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-01 23:59:35 följande:
    Jag vet ungefär varför jag får röster. Menar alla ni som tjatar härinne om motiveringar att ni inte har en susning om varför nån tycker ni är svinjobbiga?

Självinsikt var det ja.   
    Du får min röst eftersom du är så jävla needy hela tiden.

"Se mig, hör mig, snälla ge mig feedback"
  • Jäded
    sär skriven skrev 2012-04-02 00:04:34 följande:

För att vara ärlig minns jag inte vad den gick ut på . Lite för många trådar, lite för mycket bollar i luften. Påminn mig! Hur väl tror du min egen teori håller?

Jag minns inte heller. Rynkar på näsan

Men det verkar ju inte som att minneskunskaperna imponerar här. Jag tror din teori kan stämma, allt sånt där är trots allt fullkomligt subjektivt. Ser man det från en annan sida kan man tycka att du är en sån där gapig och jobbig jävel.    
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-04-02 00:06:49 följande:

Jag minns inte heller. Rynkar på näsan

Men det verkar ju inte som att minneskunskaperna imponerar här. Jag tror din teori kan stämma, allt sånt där är trots allt fullkomligt subjektivt. Ser man det från en annan sida kan man tycka att du är en sån där gapig och jobbig jävel.    

Absolut.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:05:29 följande:
    Du får min röst eftersom du är så jävla needy hela tiden.

"Se mig, hör mig, snälla ge mig feedback"
    Är det sant? Jag uppskattar motiveringen men jag tror inte jag har bett om en sådan i denna tråd alls, så jag tror det där faller på den punkten.
    Needy i allmänhet är jag dock, så där har du full score.  
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:07:54 följande:
    Är det sant? Jag uppskattar motiveringen men jag tror inte jag har bett om en sådan i denna tråd alls, så jag tror det där faller på den punkten.
    Needy i allmänhet är jag dock, så där har du full score.  
    Jäjä, whatever. 
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:09:57 följande:
    Jäjä, whatever. 
    Glad
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:10:29 följande:
    Glad
    Du är med i omröstningen, men vill inte ha någon motivering?

Smart val!  
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:14:10 följande:
    Du är med i omröstningen, men vill inte ha någon motivering?

Smart val!  
    Klart jag vill ha en motivering, det är som sagt välkomnat av mig. Kommer det inga så är det också okej, jag är som sagt redan på det klara med vad som brukar störa folk. Det är inte första året jag är med i omröstningen.

Du påstod däremot att jag i denna tråd tjatat om det, och det talar jag om för dig inte stämmer.

Svårt?  
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?