• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • vampyria2

Fidilis: va tusan jag är ju blondin så man kan inte kräva så genom tänkta inlägg från mig faktiskt ;p

• FekalieEmpyrium
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-31 21:32:16 följande:
    Så där ja lägg nu denna väl synligt i ts och med en förklaring. Detta borde ha funnits med till att börja med nu lär folk vara på tok för less för att orka bry sig.  www.familjeliv.se/Forum-26-65/m64249440.html

Who;Kyss
    ALLA SOM DELTAR I OMRÖSTNINGEN OCH ÄR MISSNÖJD ÖVER BRISTEN PÅ MOTIVERINGAR HAR HÄR EN CHANS.
  • twain

Ser att 24 pers röstat på Häckis. Förvånad But Y? 

• Krafs

Ingen som hatar mig, alltså? Jag borde försöka hårdare. Kanske ska självnominera mig då

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Krafs skrev 2012-03-31 23:38:15 följande:
    Ingen som hatar mig, alltså? Jag borde försöka hårdare. Kanske ska självnominera mig då
    En gissning är att det finns några som hatar dig för att du inte läser TS i de trådar du skriver i, det kan du påpeka nästa gång så ska du nog få några röster.
  • Krafs
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-31 23:41:50 följande:
    En gissning är att det finns några som hatar dig för att du inte läser TS i de trådar du skriver i, det kan du påpeka nästa gång så ska du nog få några röster.
    Klart jag gör. Du är nog full ikväll
  • Jäded
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-31 23:45:04 följande:
    Det märks inte. Och nej, jag har inte varit full sedan 200-talet.
    Skål
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?