• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Kattdamen
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:10:00 följande:
    För det första så kan man inte avgöra hur störig någon är utifrån kommentarer på ett forum, för det andra vet förmodligen inte marjoriteten vilka dom som står på listan är. Om man nu inte sitter här dygnet runt, och läser alla trådar. Därför tycker jag tråden är sjuk/onödig, löjlig... Säg till om jag ska förklara tydligare :)
    Katt
    En kopp te, tack.
  • finskaflikkan
    Coyote skrev 2012-03-30 12:20:17 följande:
    Föregå med gott exempel allihop, så kanske fler vågar motivera sina röster!

Min röst hamnade på Finska Flikkan, främst för hennes irriterande ovana att citera sjutusen inlägg i rad och bara sätta en tumme upp i stället för att skriva något själv.

Ååh tack... Najs att få respons. Dock e de 2 av 44.. Kyss
  • Kattdamen
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:16:27 följande:
    Nej, jag har inte läst hela tråden. Jag skiter faktiskt i det, jag tycker det är fel & onödigt oavsett. Får man inte ha en åsikt utan att få en massa skit för det? Väldigt otrevligt att läsa, inte roligt för fem öre. Skärp er, för fan. Lämnar tråden & loggar ut.
    Man har nominerat sig själv.
    En kopp te, tack.
  • fucktard

"jag loggar ut nu" är nog bland det roligaste jag läst. Varsågod, låt inte mig störa.

• FekalieEmpyrium
    Nej, jag har inte läst hela tråden. Jag skiter faktiskt i det, jag tycker det är fel & onödigt oavsett. Får man inte ha en åsikt utan att få en massa skit för det? Väldigt otrevligt att läsa, inte roligt för fem öre. Skärp er, för fan. Lämnar tråden & loggar ut.
    Nej då vinner dom ju!!11111
  • Coyote
    fucktard skrev 2012-03-31 20:34:58 följande:
    "jag loggar ut nu" är nog bland det roligaste jag läst. Varsågod, låt inte mig störa.
    Det är så sött. Vad väntar sig folk egentligen? Att man ska böna och be att de stannar kvar?
  • Amber1975

Ingen av er ensam, men i grupp är ni störiga faktiskt

• Moonis
    Amber1975 skrev 2012-03-31 20:40:15 följande:
    Ingen av er ensam, men i grupp är ni störiga faktiskt
  • vampyria2
    Mohaha skojar du nu eller?? Så bara för att du inte förstår den här typen av humor så ska vi alla andra tycka som dig och därför inte göra det även om det roar oss, är vi tillbaka i Nazi-Tyskland eller Förvånad
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?