• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • TrailerTrash
    finskaflikkan skrev 2012-03-31 17:32:01 följande:
    39 jävla röster och inte en enda motivering... Snacka om hjärndöda hatare... Skrikandes
    eller hurSkrikandes
    I love the smell of shit in the morning
  • Bye baby Bunting

Tycker lite synd om den som fick 0. Kan ingen sympatirösta på stackarn? Vem är det förresten? Fast nu tycker jag nästan att personen kanske borde gjort lite reklam för sig.

011000100110111101101111011100000110001001101111011011110111000001100001011001000110111101101111011100000000110100001010
  • lövet2
    Dannie skrev 2012-03-31 16:58:46 följande:
    Skiter i att du tycker att det är roligt att folk kommer skriva att detta är en mobbingtråd. Skiter dessutom i att folk har nominerat sig själva. Mobbingtråd är det likväl.

Förstår inte nöjet med detta...
    Du förstår inte nöjet? Låt mig förklara det för dig då!

På FL finns det regler. De reglerna säger att om du i en diskussion tycker jag är en fruktansvärt irriterande människa, så får du inte skriva det. Om du tycker att jag är en idiot, så är det bara att bita i hop och hålla tyst. Helt OK! Men nu kan det ju vara så att det är en viss speciell grej jag gör som är irriterande, och jag kanske inte ens vet om det. Då kan du i den här omröstningstråden berätta det för mig. Det är det tråden är till för!
    I precis en sådan här tråd fick jag t ex veta att min brist på smileysar gjorde att jag verkade torr, tråkig och sur. Det visste inte jag, men nu kunde jag välja att lära mig använda smileys!

För mig är en sådan här omröstning lärorik och rolig, men det är förstås mitt motiv för att medverka. Andra medlemmar har säkert andra motiv ...
  • M C

Mitt motiv till att vara med är att se om det fortfarande bara är fundisar som retar sig på mig eller om mitt sätt retar andra människor med.
    Jag vet ungefär hur många människor som vrider sig i plågor vid tanken på mig, avviker resultatet så vet jag.
    Utan motiveringar är det förstås lite svårt. Obestämd
    Men det skiter jag i.    

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • finskaflikkan

Klart de här e mer på skoj än allvar... Och de e då ta mej fan inte nå jäkla mobbningstråd... Va e de för påhitt???

SUCK.... Rösta fler på mig...
    40 st nu UTAN att nån gett sig till känna... FEEEEGIIIIISSSS....   

• Jäded
    finskaflikkan skrev 2012-03-31 18:48:50 följande:
    Klart de här e mer på skoj än allvar... Och de e då ta mej fan inte nå jäkla mobbningstråd... Va e de för påhitt???

Jag förstår precis varför du får röster. Det här inlägget i sig är tillräckligt för att få mig att vilja tugga av mig båda armarna.
  • Pärlband
    finskaflikkan skrev 2012-03-31 18:48:50 följande:

röstade på dig för att du är såååå jävla självgod!!!!!!!!!!!!!!!!
    .......... och att du brukar komma med väldigt intelligensbefriande kommentarer.......
  • finskaflikkan
    Jäded skrev 2012-03-31 18:52:53 följande:
    Jag förstår precis varför du får röster. Det här inlägget i sig är tillräckligt för att få mig att vilja tugga av mig båda armarna.

Oj dessutom båda? De e ju allvarligt... Hoppsan... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Jäded
    finskaflikkan skrev 2012-03-31 19:03:41 följande:

Oj dessutom båda? De e ju allvarligt... Hoppsan... {#emotions_dlg.djavulsk}

Jag skulle inte ta det som en komplimang.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?