• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • GangsterKermit
    Moonis skrev 2012-03-31 16:15:25 följande:
    Ja, speciellt dessa underbara anonyma som tror dom känner en efter man bara skrivit några rader i en tråd.
    Det är är nästan så man blir lite imponerad över deras dumhet Tungan ute
    Precis, man ska inte döma hunden efter håren eller jag menar skriverierna på FL Cool
    Du är allt jag har önskat mig ♥
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:15:55 följande:
    Men åh... Då låter jag er själva tjata på om det och jag sitter här i min sköna mjuka säng och skrattar åt hur ni bär er åt. Låter det inte underbart? Drömmer
    Det låter sanslöst moget.
  • GangsterKermit
    Jäded skrev 2012-03-31 16:17:30 följande:
    Det låter sanslöst moget.
    Du ska bara veta! Glad
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:18:08 följande:
    Du ska bara veta! Glad
    Ska jag? Annars vet jag redan. Jag har varit 17. Fast då hängde jag inte på familjeforum och satt i sängen och skrattade åt människor.
  • Who
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:15:55 följande:
    Men åh... Då låter jag er själva tjata på om det och jag sitter här i min sköna mjuka säng och skrattar åt hur ni bär er åt. Låter det inte underbart? Drömmer
    För att jag, i ett inlägg där jag kommenterade tre personer, i en tråd som är till för att kommentera personer, kommenterade dig? Det är bra att du har en låg tröskel för stimulans, låt det bara inte hindra dig från att hitta på saker som är roliga på riktigt. 
  • GangsterKermit

Men det är så roligt att ni verkligen tar orden på största möjliga allvar.. Yes, välkommen till FamiljeLiv.. 

• fucktard

Tänk att det ska vara så jävla svårt att läsa "Alla deltagare har nominerat sig själva", alternativt att fatta att just den meningen innebär att det är just dem man får rösta på.

• Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:22:14 följande:
    Men det är så roligt att ni verkligen tar orden på största möjliga allvar.. Yes, välkommen till FamiljeLiv.. 
    Jag tar dig på allt annat än allvar. Tack för välkomnandet. 5 år försent men ändå.
  • GangsterKermit
    Jäded skrev 2012-03-31 16:25:45 följande:
    Jag tar dig på allt annat än allvar. Tack för välkomnandet. 5 år försent men ändå.
    Men du, jag visste inte att den sidan fanns förrän för 3 månader sen, så det kanske har sin förklaring? 
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?