• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • GangsterKermit
    Moonis skrev 2012-03-31 16:02:06 följande:
    Jodå, det går jätte bra att säga. Sen om det verkligen är så kan ju diskuteras
    Japp, jag är tydligen omogen för att jag har dragit upp min ålder ett par gånger (2 ggr)  under dessa 3 månader jag har varit medlem här.Cool Känns så underbart att människor vet hur jag fungerar och kan sätta en stämpel på mig, Grattis till mig det ja Skrattande
    Du är allt jag har önskat mig ♥
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    2prinsar skrev 2012-03-31 15:59:41 följande:
    Löjlig tråd!
    Jag älskar hjärndöda inlägg som det här. Man tycker att tråden är löjlig/meningslös/kass men tar sig ändå tid att skriva detta i nämnda tråd. Det är ren poesi, ungefär som "jag är inte rasist men...".
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:05:46 följande:
    Japp, jag är tydligen omogen för att jag har dragit upp min ålder ett par gånger (2 ggr)  under dessa 3 månader jag har varit medlem här.Cool Känns så underbart att människor vet hur jag fungerar och kan sätta en stämpel på mig, Grattis till mig det ja Skrattande
    Ett tips för att få slut på tjatet är ju att själv sluta tjata om det. Drömmer
  • M C
    2prinsar skrev 2012-03-31 15:59:41 följande:
    Löjlig tråd!

Avenschuk?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • GangsterKermit
    Jäded skrev 2012-03-31 16:06:47 följande:
    Jag har inte nämt min ålder nu? Utan det var dem själv som drog upp de Flört
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:07:59 följande:
    Jag har inte nämt min ålder nu? Utan det var dem själv som drog upp de Flört
    Nej men du tjatar om saken, precis som jag skrev.

Dem själv?  
  • oOOo  oOOo
    Jäded skrev 2012-03-31 16:06:47 följande:
    I de löjligaste trådarna finner man de olöjligaste råden
  • Who
    Ah, så av en ren slump så är de två (möjligen tre) tillfällen jag har sett dig i en tråd de enda gångerna du faktiskt har dragit upp din ålder själv och alla andra är det andra som har gjort det. Det låter ju sannolikt ...  

Och det får mig att undra hur de vet hur gammal du är från början faktiskt. 
  • Moonis
    Ja, speciellt dessa underbara anonyma som tror dom känner en efter man bara skrivit några rader i en tråd.
    Det är är nästan så man blir lite imponerad över deras dumhet Tungan ute
  • GangsterKermit

Men åh... Då låter jag er själva tjata på om det och jag sitter här i min sköna mjuka säng och skrattar åt hur ni bär er åt. Låter det inte underbart? Drömmer

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?