• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • stinkfoot
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 11:31:10 följande:
    Jag får nog sälla mig till den ironiska skaran!
    Var du ironisk nu?
  • HäckHäxan
    stinkfoot skrev 2012-03-31 11:34:42 följande:
    Var du ironisk nu?
    Nej nu menade jag det, att jag tillhör de som ofta är ganska ironiska.
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • HäckHäxan
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 11:40:25 följande:
    Häxansurtant är ju fan den grymmaste här på FL :D
    Skäms *klädsam rodnad*
    Åhhh tack, du gjorde just min dag MYCKET bättre Hjärta {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 11:43:47 följande:
    Nej nu menade jag det, att jag tillhör de som ofta är ganska ironiska.
    Måste bara tillägga att det ofta beror på vilken slags tråd jag är i, jag ogillar att trampa på andra, för sånt får bara mig att må dåligt rent ut sagt.
  • GangsterKermit
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 11:44:42 följande:
    Skäms *klädsam rodnad*
    Åhhh tack, du gjorde just min dag MYCKET bättre Hjärta {#emotions_dlg.flower}
    Vi har stött på varandra tidigare i någon snackis tråd om vad man vill ha just nu - sextråd! Och även i andra trådar också haha.. Men du vet, gamla tanter har brist på minne Skäms
    Du är allt jag har önskat mig ♥
  • HäckHäxan
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 11:47:09 följande:
    Vi har stött på varandra tidigare i någon snackis tråd om vad man vill ha just nu - sextråd! Och även i andra trådar också haha.. Men du vet, gamla tanter har brist på minne Skäms
    Det har häxor också, mer teflon/ Doris i Nemo filmen. Vem är du och varför förföljer du mig?

Men jag minns ditt nick och jag är helfrälst i din bild, gillar den skarpt!
  • GangsterKermit

Konstigt nog så försöker många trampa ner på mig på grund av mina låga ålder (17 år). Att jag inte har något att göra och att mina argument aldrig håller. Men det roliga är det är många vuxna här inne som försöker febrilt att försöka verka sig duktig med att skriva med massa krångliga ord och skriva meterlånga uppsatser när de ska argumentera.. Kom igen, räcker med ett par rader tack! 

• GangsterKermit
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 11:49:59 följande:
    Det har häxor också, mer teflon/ Doris i Nemo filmen. Vem är du och varför förföljer du mig?

Men jag minns ditt nick och jag är helfrälst i din bild, gillar den skarpt!
    Nja, jag förföljer dig inte.. Utan vi brukar hamna i samma trådar av någon konstig anledning Förvånad
  • stinkfoot
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 11:46:36 följande:
    Måste bara tillägga att det ofta beror på vilken slags tråd jag är i, jag ogillar att trampa på andra, för sånt får bara mig att må dåligt rent ut sagt.
    Haha, den var bra.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?