• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Anton Chigurh
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 23:41:06 följande:
    Ja visst verkar hen hittat rätt folk att hänga med. Menar er andra deltagare. kaka söker maka eller vad det nu heter.
    Jag gillar dig. Men det är en ful fan du har på avataren.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • FekalieEmpyrium
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 23:39:57 följande:
    Nu fick du ju inte det egentligen, så därför behövde du inte tacka mig, och därför är din fråga helt  irrelevant för den fortsatta debatten i just denna frågan. 

Men visst var jag snäll ??? 
    Tror du såg ett tillfälle och tog det Anton. Din blödiga smygkramare. Skäms nu inte, välkommen ut ur styrkekramsgarderoben!
  • Anton Chigurh
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 23:41:06 följande:
    Ja visst verkar hen hittat rätt folk att hänga med. Menar er andra deltagare. kaka söker maka eller vad det nu heter.
    Dessutom är du min vän för evigt efter din magnifika hjälp när du löste problemen med min rövsvett....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • oOOo  oOOo
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 23:45:18 följande:
    Dessutom är du min vän för evigt efter din magnifika hjälp när du löste problemen med min rövsvett....
    Fick du lägga in en sådandär kuldyna på sätet i cockpitten?
  • Anton Chigurh
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 23:43:10 följande:
    Tror du såg ett tillfälle och tog det Anton. Din blödiga smygkramare. Skäms nu inte, välkommen ut ur styrkekramsgarderoben!
    Nää, min hjärtevän, nu har du allt massuppfittat Anton här. Dylika falska anklagelse har fått folk att dränka sig i toastolar tidigare. Så var snäll och tänk på vad du säger i fortsättningen. Om jag får be.....
  • FekalieEmpyrium
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 23:50:17 följande:
    Nää, min hjärtevän, nu har du allt massuppfittat Anton här. Dylika falska anklagelse har fått folk att dränka sig i toastolar tidigare. Så var snäll och tänk på vad du säger i fortsättningen. Om jag får be.....
  • Anton Chigurh
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 23:47:34 följande:
    Fick du lägga in en sådandär kuldyna på sätet i cockpitten?
    Sånt eländigt fusk skulle aldrig Empyrium ta till, hon är vad jag kallar en problemlösare på riktigt.
  • oOOo  oOOo
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 23:53:14 följande:
    Sånt eländigt fusk skulle aldrig Empyrium ta till, hon är vad jag kallar en problemlösare på riktigt.
    Nu blir jag nyfiken, skickade hon en bic hyvel att raka rövhåret med?
  • Anton Chigurh
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 23:54:11 följande:
    Nu blir jag nyfiken, skickade hon en bic hyvel att raka rövhåret med?
    Fusk, fusk, fusk. 

För alla er oinvigda i läkekonstens mystik kan jag kort och gott tala om att Empyrium har oanade kvaliteter som i fel händer skulle kunna missbrukas å det grövsta. Och jag överdriver inte, det, kan jag lova och svära på.

Jag är glad och tacksam att det är just Empyrium av alla som berikats med denna gudomliga förmåga.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?