Inlägg från: FekalieEmpyrium |Visa alla inlägg
  • FekalieEmpyrium

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Fy vilken tråkig mobbningstråd. The båtten is nådd!111

• FekalieEmpyrium

Nej jag har svårt att hitta någon att rösta på då de är rätt menlösa muppar hela högen. vet att jag har stört mig lite på Finska flikkan vid några tillfällen men jag minns inte varför.

Någon som missbrukar utropstecken och skriver e och d istället för ord? Känner inte igen någon ovan som fullständiga idioter, finns några som jag kan störa mig på men samtidigt så gillar jag dem och skulle hellre ta en fika med just dem än någon jag knappt lagt märke till.

Tänker ett tag till men om jag inte för hjälp av någon nominerad så faller min röst på Who eftersom jag anar att hon är den där mobbaren som ständigt byter nick.

• FekalieEmpyrium
    tackförfisken skrev 2012-03-30 13:14:02 följande:
    Och som en fortsättning på min motivering.. Egentligen skulle jag vilja nominera samtliga för det är alltid " ni" som dyker upp i dom här omröstningarna. Tjötigt!
    Å andra sidan...
    Wörd!
  • FekalieEmpyrium
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:30:42 följande:
    Jag stör mig faktiskt på de flesta. Och då menar jag inte de som är nominerade utan resten. Åsikterna som representeras av FL-s klientel är häpnadsväckande imbecilla.
    Nu känner jag mig direkt så där  påhoppad uthängd och djupt krängkth!
  • FekalieEmpyrium
    Sven Justus skrev 2012-03-30 13:33:03 följande:
    Den här listan tycker jag är begåvad och intressant. Den fungerar som en måttstock för hur stort avtryck man gjort här i forumet.  Att vinna en sån här omröstning skulle jag se som ett stort erkännande faktiskt!Glad
    Tror jag kom trea eller nåt på den gamla goda tiden. *mallig*  
  • FekalieEmpyrium

Det gnälls som vanligt över att folk inte motiverar sig. Min uppmaning till deltagarna blir då. Motivera själva. Varför ska jag rösta på dig?  Personligt eller rent generellt. Vem och varför borde rösta på just dig?

S.V.A.R.A !

• FekalieEmpyrium
    Sven Justus skrev 2012-03-30 13:39:04 följande:
    Aha. Har du lämnat över till den nya yngre generationen nu?

Hur gammal är du förresten? 
    jo jag är uråldig Freddan, hela 31 år och på tok för sleten för att orka kriga med dessa yngre menlösare förmågor.
    Sven Justus skrev 2012-03-30 13:41:58 följande:
    Om du är den jag tror du är så har jag aldrig gillat dig.  Är det ok så?
    Tror inte att det är så.
  • FekalieEmpyrium

Va leder Lövet? Varför får hon ens ställa upp i de här tävlingarna. Det är ju fusk. Men det känns som ett allt större mysterium. Nu läser jag mindre än tidigare ute i forumet men har inte du lövet gått och blivit väldigt mjäkig diplomatisk ochså där ok med det mesta nu för tiden. Annat var det för! *nostalgisk*

• FekalieEmpyrium

Mitt förslag är att varken lövet eller Dorian får delta.

• FekalieEmpyrium
    lövet2 skrev 2012-03-30 15:44:51 följande:
    Jag vann över Dorian i förra omröstningen! Cool
    Nä seriöst? :-O
    Det är helt sjukt!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?