Inlägg från: FekalieEmpyrium |Visa alla inlägg
  • FekalieEmpyrium

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

lövet2 skrev 2012-03-30 17:22:57 följande:
    Hemmamamma = sviker kvinnokampen
    Orakad = äcklig militant feminist
    Nästan nykterist = tråkig moralkäring
    Det är bedrövligt men inget vi borde hålla emot dig.
  • FekalieEmpyrium
    lövet2 skrev 2012-03-30 17:44:15 följande:
    Jo, det förstås! 7 barn = samhällsparasit, white trash, utnyttjande av barnslavar osv osv.
    Anna W Wannabee. Följer idolens exempel tydligt det.
  • FekalieEmpyrium
    Who skrev 2012-03-30 17:45:43 följande:
    Fekalie var duktig och motiverade sin röst på mig, nu får ni andra tala ur skägget! 
    Det var ett hot för att markera mitt missnöje men jag la min röst på någon annan. men eftersom du nu är i tråden så tänker jag passa på att dela med mig av min visdom.
    Dessa trådar borde ha med sig en motiveringstråd i ts. En länk till en tråd där de gapiga gnälliga som skriker efter motiveringar själva kan motivera varför de borde få röster. Många känner ju inte till dessa forumsparasiter såväl som de kanske tror. Folk kan behöva en liten sammanfattning, få känna av deras personlighet och bli påminda om vad de står för. Lövet som det fantastiska exempel till deltagare hon är postade lite reklam men det drunknar ju så fort i allt dravel. Sedan så borde även vissa gaphalsar ge fan i att slakta de få motiveringar som kommer in. Finns nog de som skräms av bitskheten.{#emotions_dlg.flower}
  • FekalieEmpyrium
    Who skrev 2012-03-30 18:00:11 följande:
    När ska du inse att det borde ha varit mig du röstade på trots allt? 
    M
    O
    B
    B
    A
    R
    E
    !

Lägg ifrån dig vinglaset och tillfredställ min enkla önskan.
  • FekalieEmpyrium
    Who skrev 2012-03-30 18:09:42 följande:
    Det är ju ingen som klarar av att följa instruktioner i den där tråden, de kommer antagligen använda den på ett oauktoriserat sätt iallafall. 
    Ja lammen följer sin  trådstartarens exempel.
  • FekalieEmpyrium
    Sthlmsparlan skrev 2012-03-30 18:13:56 följande:
    Röstade på CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE då jag alltid får så jävla dåligt betyg på hens quiz xD Tycker jag har rätt hela tin men det tycker inte..hen.
    Jag är övertygad om att hen gör quizen enbart för att vältra sig i andras okunskap. Hen framstår då som speciellt påläst allmänbildad och smart.
  • FekalieEmpyrium
    Emmel skrev 2012-03-30 18:19:56 följande:
    Jag skulle rösta på dig eftersom du använder ordet HEN!

VÅGA HATA HENdjävlaORDET!!!!  
    ♥Vassego♥
    www.henerator.se/
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 18:20:51 följande:
    Precis av den anledningen gör jag dem!

Jag gör dem även så att ni undersåtar ska lära er hut!

• FekalieEmpyrium
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 18:31:52 följande:
    Jag hoppas att den här får mig lite fler röster:

">

" target="_blank">

HaHaHa! Äckligt men kul.
  • FekalieEmpyrium
    Sven Justus skrev 2012-03-30 22:37:55 följande:
    För det mesta väldigt roligt. Men just när man njuter av en konjak vill man inte ha massa stök runt sig. Då vill man ha en mer tilltalande kanske lite mer sensuell miljö runt sig.
    Som fl?
  • FekalieEmpyrium
    Glädje58 skrev 2012-03-30 23:06:57 följande:
    Det är helt okey att tycka som du gör...

...Jag börjar närma mig 6.000 inlägg, och det är troligtvis inte så mycket för en del. Men en hel del inlägg har varit väldigt långa och tagit mig lång tid att formulera. Jag började skriva i trådar som rörde relationsproblem eftersom jag sjäv skilde mig för tre år sedan. Kände att jag både ville hjälpa andra som mig själv att förstå det här med tvåsamheten. Jag har även skrivit i trådar som handlar om att känna sig värdelös. Dessa två ämnen ligger mig varmt om hjärtat.

Det har på senare tid även blivit en del om nätdejting eftersom jag har försökt mig på detta medium. Och ja, då har det blivit en del om sex. Men sex har jag skrivit rätt lite om.

Mitt bakomliggande motiv har varit att lära mig mer om mig själv. Man lär sig mycket om sig själv genom att prata med andra. Men som främsta motiv så har det faktisk varit att hjälpa andra. Genom att se problemet från flera synvinklar.

Har man som jag, vid ett flertal gånger varit nära att avsluta mitt liv och nu sedan några år tillbaka levt med två former av cancer och inte vetat hur länge jag får vara kvar här i livet. Så har jag upptäckt att det är skönt att leva, man ska inte ge upp, det är roligare att känna glädje än att se negativt på allt omkring en. Jag förstår att det kan kännas lite frireligiöst. Men jag är ateist ska du veta.

Du tycker att jag är efterbliven och där håller jag med dig, för det är jag. Både jag och min syster är det. Hon är dock helt väck. Jag är en bit därifrån men jag vet att jag inte har alla hästar hemma :) 

Om mina synpunkter är valhänta så kan det bero på att de är det. Eller så är det pga att man inte kan fara fram hur som helst enligt min mening. Men det är bara min egen uppfattning. Sen håller jag på att bli mer tydlig med vad jag tycker. För precis som du säger, jag är valhänt och lite unken. Men det beror på att jag inte riktigt har vågat att ta steget ut och säga precis var jag vill. Det är därför jag gärna har läst trådar som handlar om dåligt självförtroende och dålig självkänsla.

Jag vet inte hur länge du har läst vad jag har skrivit genom tiderna och vilka trådar. Och det är inget du behöver svara på heller. Jag är tacksam för att du ville skriva en motivation i alla fall Solig
    *kramar* Vad hette du tidigare?
  • FekalieEmpyrium
    Glädje58 skrev 2012-03-30 23:32:21 följande:
    Nu var det det här med att vara trög i huvudet Flört  Men jag förmodar att du menar om jag har bytt namn efter vår attack på fl. Nej jag hette samma innan dess också

(snälla snälla, hoppas nu att det var det du menade. Jag vill inte verka dum nu)
    Jepp känner inte igen nicket och det brukar vara återkommande människor som huserar i dessa trådar.
    Glädje58 skrev 2012-03-30 23:33:40 följande:
    Varför fick jag en kram av dig förresten?
    Din öppenhjärtliga berättelse om dina motgångar gav mig en hjärtblödningsattack.
  • FekalieEmpyrium
    Jäded skrev 2012-03-30 23:36:35 följande:
    Glädje58 verkar lovligt jobbig.
    Ja visst verkar hen hittat rätt folk att hänga med. Menar er andra deltagare. kaka söker maka eller vad det nu heter.
  • FekalieEmpyrium
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 23:39:57 följande:
    Nu fick du ju inte det egentligen, så därför behövde du inte tacka mig, och därför är din fråga helt  irrelevant för den fortsatta debatten i just denna frågan. 

Men visst var jag snäll ??? 
    Tror du såg ett tillfälle och tog det Anton. Din blödiga smygkramare. Skäms nu inte, välkommen ut ur styrkekramsgarderoben!
  • FekalieEmpyrium
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 23:50:17 följande:
    Nää, min hjärtevän, nu har du allt massuppfittat Anton här. Dylika falska anklagelse har fått folk att dränka sig i toastolar tidigare. Så var snäll och tänk på vad du säger i fortsättningen. Om jag får be.....
  • FekalieEmpyrium
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:04:25 följande:
    Behöver jag verkligen motivera det?
    Nej, låt iinte det där mobbarpacket pressa dig till något du inte vill
  • FekalieEmpyrium
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:16:27 följande:
    Nej, jag har inte läst hela tråden. Jag skiter faktiskt i det, jag tycker det är fel & onödigt oavsett. Får man inte ha en åsikt utan att få en massa skit för det? Väldigt otrevligt att läsa, inte roligt för fem öre. Skärp er, för fan. Lämnar tråden & loggar ut.
    Nej då vinner dom ju!!11111
  • FekalieEmpyrium
    Jäded skrev 2012-03-31 20:41:59 följande:
    Något jag inte klarar av är vuxna människor som envisas med att skriva "moahaha" alternativt "muahah" som om möjligt är ännu äckligare att läsa.
    MoHaHaHa!
  • FekalieEmpyrium
    Jäded skrev 2012-03-31 20:44:51 följande:
    Thank yo.
    *loggar ut*
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?