• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Jäded
    Sven Justus skrev 2012-03-30 22:00:41 följande:
    Det här är egentligen en klassisk popularitetstävling, fast tvärtom men ändå inte.
    Vad smaaaaaart du är!
  • MammaTillMaja
    PruttPottan skrev 2012-03-30 21:54:20 följande:
    Har bara lyckats bli av med "rätten att posta anonymt" i typ 3 månader för en urlöjlig grej, men det är väl alltid nån som känner att de mår bra av att utöva någon sorts makt?
    Jag här inte hemma här, enligt vissa, jag tycker alltid fel hahahah

Och nej, FL måste inte leva. Vore bättre om det dog.

Så, nu ska jag sluta va OT innan jag blir varnad och bannad å piskad och slagen ;)
    Själv blev jag av med den funktionen i ett år efter tjafs om hundhållning.
  • Sven Justus
    Jäded skrev 2012-03-30 22:04:59 följande:
    Vad smaaaaaart du är!
    Ja, det krävdes en konjak och en flaska rödvin dock. Skäms
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • fläta

Jag röstade på den här Glädje58. 
    Jag skulle i och för sig garanterat kunna fika med honom/dig, jag är hyfsat socialt kompetent och kan slå bort en timme eller två i alla möjliga sällskap. Dessutom skulle jag nog aldrig få för mig att gnaga av mig en arm, jag gillar mina båda.

Men i alla fall - motivering önskades.

Tja, det jag kan påminna mig ha läst av Glädje58 är ofta relationsråd i sexualitetens sfär. Glädje58-personen ger intryck av att vara en lätt flåsande, ganska daterad man som vill väl men som lite frireligiöst ("Nämen, inte hårdnar jag i byxan, till det är jag alltför gammal och vis *runkrunkrunk*") "glädjespridande" försöker att vara till hjälp. Jag tycker ofta att han/du känns klibbigt hjälpsam snarare än verkligt hjälpsam. Som om det hela tiden finns ett bakomliggande motiv för hans/din "välgörenhet".

Jag uppfattar dig som en badhusbasturunkare. Jag tvivlar på att det är så du önskar uppfattas (och kanske är jag den enda som ser dig i det skenet), men du bad om en motivering och det här är min. Lite för gränsöverskridande, lite för valhänt, lite för unket och dessvärre (i mitt tycke) lite åt det efterblivna hållet. 

• overdose
    Moonis skrev 2012-03-30 22:00:47 följande:
    Vi får omringa dom Skrikandes
    Det är Gaisåkarna som röstar. De hatar er för att ni inte är fiskbeten.

<Gaisåke> Kolla Moonis lugg, det blir ett pent bete. Där lär jag få många feskar.
  • Jäded
    Sven Justus skrev 2012-03-30 22:14:21 följande:
    Ja, det krävdes en konjak och en flaska rödvin dock. Skäms
    Och nu känns det bra förstår jag?
  • Sven Justus
    Jäded skrev 2012-03-30 22:19:21 följande:
    Och nu känns det bra förstår jag?
    Det känns riktigt bra faktiskt. Det är lugnt och skönt i huset. Skrattande
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Jäded
    Sven Justus skrev 2012-03-30 22:26:38 följande:
    Det känns riktigt bra faktiskt. Det är lugnt och skönt i huset. Skrattande
    Är det en metafor för något?
  • Anton Chigurh
    PruttPottan skrev 2012-03-30 19:10:13 följande:
    Men vaddå? Fanns det krav på varför man skulle rösta på någon menar du?
    Vad är okej att tycka enligt dig eftersom du är domaren och eftersom du verkar tro att jag bryr mig huruvida du tycker jag är sympatiskt eller ej?
    Men jo, jag är mycket osympatiskt så nu slipper du ligga sömnlös och fundera över det =)

Jag tycker bara hennes hår ser risigt ut.
    Meeen man får tydligen inte tycka nåt alls här.
    Skärp till dig nu för i helfvete, Fisen, du låter som en riktig bitterfitta här, det klär dig inte. Inte alls.

Du får tycka precis va fan du vill, bara du tycker som mig, så bryr jag mig inte. Inte ett jävla dugg.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Sven Justus
    Jäded skrev 2012-03-30 22:27:53 följande:
    Är det en metafor för något?
    Inte alls. Min son sover efter en brutalt intensiv kväll. Därför lugnt och skönt.  :)
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?