• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • KimPossible
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 20:17:20 följande:
    Vad tar du i timmen, jag känner jag behöver en programmerare av din kaliber En billig alltså Solig
    Sorry, jag är svindyr. Cool Speciellt om jag ska göra programmet i COBOL eller Pascal istället för Basic. Drömmer

• Glädje58
    KimPossible skrev 2012-03-30 20:12:30 följande:
    Du bör nog skriva om programmet i något annat än Basic, och även fixa så att den funkar utan att man behöver en Commodore 64 för att kunna connecta med telefonen.

Se till att den är kompatibel med  VIC 20
  • Emmel
    Sthlmsparlan skrev 2012-03-30 18:54:11 följande:
    Emmel: till mitt försvar måste jag säga att jag inte heller gillar ordet, men det låter bättre än han/hon, det finns ju ingen annan benämning på könsneutral person. Och jag vet ju inte om personen ifråga är en tjej el kille.
    Ok, du är förlåten ...
  • oOOo  oOOo
    KimPossible skrev 2012-03-30 20:21:53 följande:
    Sorry, jag är svindyr. Cool Speciellt om jag ska göra programmet i COBOL eller Pascal istället för Basic. Drömmer

Alltså, jag hade inte tänkt ställa ut programmet på historiska museet brevid den utdöda dronten. {#emotions_dlg.flower}
  • Emmel

Jag är skitarg för att jag inte är med på listan som mig själv, men jag kan nu erkänna att jag i 99,99 % av fallen är Anonym(insatt), så jag vinner oavsett.

Så, ni andra kan bara lägga er ner och dö, ni är helt enkelt omsprungen av en fager ... mö?!! Förvånad 

• twain
    Glädje58 skrev 2012-03-30 20:20:59 följande:
    Fan, nu hittar jag inte plusknappen Plus
    Väl bekomme!
  • twain
    Emmel skrev 2012-03-30 20:27:20 följande:
    Jag är skitarg för att jag inte är med på listan som mig själv, men jag kan nu erkänna att jag i 99,99 % av fallen är Anonym(insatt), så jag vinner oavsett.

Så, ni andra kan bara lägga er ner och dö, ni är helt enkelt omsprungen av en fager ... mö?!! Förvånad 
    Kontrollfråga: I vilken tråd tampas du med twain?
  • Emmel
    twain skrev 2012-03-30 20:34:41 följande:

i alla trådar där twain är med (de som ligger i känsliga rummet, så klart). Det borde väl du veta?!
  • twain
    twain skrev 2012-03-30 20:34:41 följande:
    Nja, Emmel, efter att ha läst ett inlägg av dig i en annan tråd kan jag redan nu säga att du med mig skämta aprilo. Jag övervägde ett tag att du kanske kom med en seriös bekännelse, men icke! Det skilde för mycket på språknivån. Sen är det ju givetvis många som titulerar sig "insatt" anonymt, men det finns en som brukar dyka upp i tid och otid i olika trådar som hänger sig åt samma språkliga och logiska lapsus gång efter annan.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?