• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • KimPossible
    lövet2 skrev 2012-03-30 19:07:47 följande:
    Ja, jisses! Jag har en dotter som på fullt allvar tycker Larz Kristerz är bra och spelar skivan här hemma ...

*ryser*
    Samma här. Vår nioåring blev på allvar helt förtvivlad när det visade sig att det inte skulle bli någon mer "Dansbandskampen" på tv. Vi får börja ransonera besöken hos mormor, tror jag. 
  • Zchimla

Anonym men jag väljer parentesen (Fegis) URK!! Kräks

Sen känner jag inte igen hälften av nicken.. *lipar*

Nu har du fått de vingar som alltid varit dina.
  • KimPossible
    Frontline skrev 2012-03-30 19:05:08 följande:
    Det var avgörandet, en sådan bra låt är nu för alltid förstörd och kommer aldrig mer låta bra i mina öron igen Demon
    Har du hört Christer Sjögren köra "Restless & wild" någon gång? Där pratar vi slakt på hög nivå. Gråter
  • PruttPottan
    Coyote skrev 2012-03-30 19:05:33 följande:
    Varför har jag bara fått fyra röster? Och inte en enda motivering?!
    För att ens motiveringar ska stötas och blötas och man ska bli kallad osympatisk för att man tycker nåt kanske?
    Mening att motivera när det inte duger.
    ADHD-Bipolär-Borderline- GBPopad - Mamma till en Solstråle
  • lövet2
    overdose skrev 2012-03-30 19:14:59 följande:
    Kan du inte förskjuta henne?
    Nja, inte just nu i alla fall. Hon har lovat att baka prinsessbakelser till sin lillasysters kalas, så hon är liksom rätt bra att ha för tillfället ... Obestämd
  • Frontline
    KimPossible skrev 2012-03-30 19:21:57 följande:
    Har du hört Christer Sjögren köra "Restless & wild" någon gång? Där pratar vi slakt på hög nivå. Gråter
    Haha nej tack jag avstår
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • PruttPottan
    overdose skrev 2012-03-30 19:17:55 följande:
    Jo det får man, men du måste förstå att hon har 7 barn - vad som vets - en sån kvinna kan inte visa sin skönhet bara så där. Hon skulle förvrida huvudet på oss män om hon visade sig i all sin prakt.

Liksom, du fattar ju hur det är ställt med gubben där, han tänker nog inte på mycket annat: stackars karl.
    Meeeen.. Jag SKITER i om hon så har 73 ungar.
    Ta en annan bildjävel då på en annan vinkel som är snyggare?

Håret SER risigt ut.

Ja, hon är säkert ett hett villebråd för er män. Grattis!
    Jag kommer aldrig bli så bra för jag har bara ett. Men det handlar inte om det.

Jag väljer att inte kommentera din sista mening då jag har fler fördomar än någon orkar med.
    ADHD-Bipolär-Borderline- GBPopad - Mamma till en Solstråle
  • HäckHäxan
    Jäded skrev 2012-03-30 15:34:07 följande:
    Tuttar går jättebra, men jag föredrar personligen att slippa se folks skrevande fittor när jag engagerar mig i det viktiga på FL. SÅ är det.
    Det kan jag förstå...
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • overdose
    PruttPottan skrev 2012-03-30 19:25:56 följande:
    Meeeen.. Jag SKITER i om hon så har 73 ungar.
    Ta en annan bildjävel då på en annan vinkel som är snyggare?

Håret SER risigt ut.

Ja, hon är säkert ett hett villebråd för er män. Grattis!
    Jag kommer aldrig bli så bra för jag har bara ett. Men det handlar inte om det.

Jag väljer att inte kommentera din sista mening då jag har fler fördomar än någon orkar med.
    Men du fattar inte, om hon har en annan bild så sitter vi och tutar utanför och jagar henne. Hon måste ha en sådan bild för att inte göra oss knäppa.
  • twain
    overdose skrev 2012-03-30 13:55:56 följande:
    Konton skulle komma med en sorts varningsfärger, så man vet vem man kan mopsa sig emot.
    Cool idé.

Grönt - kör på hur tufft du vill. I den här gruppen återfinns både idioter som tutar och kör oavsett terräng, såväl som begåvade människor med självdistans.

Gul - iakttag viss försiktighet. I den här gruppen har olika ämnen olika stor betydelse. Skoj blandas med allvar så känn av stämningen.

Röd - här bakom sitter människor som vill vara anonyma mest hela tiden, som kör bil med ena foten på kopplingen, som äter ärtsoppa och pannkakor varje torsdag och som aldrig, aldrig någonsin slutar böla om någon är dum mot dem.

Ah? AH?

//twain är nyfiken gul Cool
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?