• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Emmel

Jag röstade på Jäded eftersom jag tror att hon är vacker som en dag och att hon skulle sitta som en fin liten "nippertippa" vid fikabordet och få mig att se ut som en fet flodhäst. Jag äter fan mer än gärna min arm om jag slipper sitta brevid henne och äta av hennes hembakade bröd! 

*avundsjuk jag är så aaavundsjuk* 

• KimPossible

Sex pers som hellre kräks eller gnager av sig armen än sitter vid samma fikabord som mig, inte illa! Fast de har ju då aldrig smakat mina mästerliga bakverk får jag anta. Eller så är det just det de har...?!

• Jäded
    Emmel skrev 2012-03-30 17:36:10 följande:
    Jag röstade på Jäded eftersom jag tror att hon är vacker som en dag och att hon skulle sitta som en fin liten "nippertippa" vid fikabordet och få mig att se ut som en fet flodhäst. Jag äter fan mer än gärna min arm om jag slipper sitta brevid henne och äta av hennes hembakade bröd! 

*avundsjuk jag är så aaavundsjuk* 

*chock*
  • overdose
    lövet2 skrev 2012-03-30 17:22:57 följande:
    Hemmamamma = sviker kvinnokampen
    Orakad = äcklig militant feminist
    Nästan nykterist = tråkig moralkäring
    Hade du inte ett fotbollslag också? De kanske är avenshuka på att du är någon sorts superfreja :)
  • Coyote

Emmel, strålande motivering! Du får inte vara med på listan, men vi kan sitta och fika och avsluta varandras meningar om du vill?

• Emmel
    Coyote skrev 2012-03-30 17:42:44 följande:
    Emmel, strålande motivering! Du får inte vara med på listan, men vi kan sitta och fika och avsluta varandras meningar om du vill?

Dig är jag nu officiellt kär i!
  • lövet2
    overdose skrev 2012-03-30 17:42:29 följande:
    Hade du inte ett fotbollslag också? De kanske är avenshuka på att du är någon sorts superfreja :)
    Jo, det förstås! 7 barn = samhällsparasit, white trash, utnyttjande av barnslavar osv osv.
  • Jäded
    Coyote skrev 2012-03-30 17:42:44 följande:
    Ja herregud, jag vibrerar lite här av lycka- en ordentlig motivering! Emmel baby, i love you!

(jag undlåter väldigt graciöst att påtala alla fel i Emmels fina antaganden dock då det inte vore till min fördel) Drömmer 
  • Plutteli

Egentligen är ingen så illa, men röstade på Elit, hade inte blivit mycket fikat om vi suttit vid samma fikabord ;)

• Emmel
    Jäded skrev 2012-03-30 17:41:49 följande:

*chock*

*slänger fram en filt och lite varm att dricka, utan att visa mig*
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?