• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Paksenarrion
    TrailerTrash skrev 2012-03-30 15:45:44 följande:
    Bara 2 röster på mig.jaha
    Du har ju varit så himla anonym den sista tiden. Bara vi gamlingar som minns ju
  • TrailerTrash
    Paksenarrion skrev 2012-03-30 15:52:26 följande:
    Du har ju varit så himla anonym den sista tiden. Bara vi gamlingar som minns ju
    I know Jag måste hänga mer här
    I love the smell of shit in the morning
  • vampyria2

Haha helt sjukt att det faktiskt finns 6 st som vill spy på mig mer än någon annan i den gedigna listan, jag blir fanken stolt ju

• TrailerTrash

Nä nu ska jag supa

Hej

• Kattdamen
    TrailerTrash skrev 2012-03-30 15:57:59 följande:
    Nä nu ska jag supa

Hej
    Så du kan spy på alla eller?
    En kopp te, tack.
  • TrailerTrash
    Kattdamen skrev 2012-03-30 16:00:36 följande:
    Så du kan spy på alla eller?
    Exakt
  • Meh01

Mad as snow för att hennes nick är så sanslöst fult, resten har jag ingen åsikt om.

• Mad  as  snow
    Meh01 skrev 2012-03-30 16:14:42 följande:
    Mad as snow för att hennes nick är så sanslöst fult, resten har jag ingen åsikt om.
    Bra motivering, tack!

Men det är en fantastisk låt:
    ">

• Jäded
    Meh01 skrev 2012-03-30 16:14:42 följande:

Bra!

Själv har du också ett fantasifullt nick. Jag gillar verkligen 01.  
  • Mad  as  snow
    Jäded skrev 2012-03-30 16:20:59 följande:
    Bra!

Själv har du också ett fantasifullt nick. Jag gillar verkligen 01.  

Jag försöker öppna för lite fler motiveringar, därav min så klädsamma och ödmjuka inställning.  
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?