• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • HäckHäxan
    Sven Justus skrev 2012-03-30 14:42:28 följande:
    Inte fittan. Då blir det för vulgärt liksom. Rejäl urringning räcker gott och väl. Möjligtvis lite bröstvårta också.

Eller vad var det rösterna gällde? 
    Känns som om de går hand i hand eller iaf rätt så tätt! Jag är inte mycket för urringningar, tycker de är rätt WT och vulgärt räcker inte som beskrivning, det är helt enkelt simpelt.
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • oOOo  oOOo
    Sven Justus skrev 2012-03-30 14:47:17 följande:
    Har vi?! För eller emot rasism?
    Nu undrar jag varför du inte är med på listan, du som är så motbjudande ödmjuk.
  • Sven Justus
    sär skriven skrev 2012-03-30 14:48:04 följande:
    Emot naturligtvis. Trodde du annat har du nog tagit fel på person.
    Naturligtvis. Men jag måste erkänna att inte har koll på vem du är då. Sen brukar inte jag gapa så värst mycket i rasisttrådar så just nu känner jag mig väldigt ängslig.
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • HäckHäxan
    Jäded skrev 2012-03-30 14:46:04 följande:
    Please don´t.
    Precis min känsla! Tack {#emotions_dlg.flower}

Men ibland får jag en impuls att vara motvals och i huvudet undrar jag vart fan min kamera är?
  • Sven Justus
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:48:24 följande:
    Känns som om de går hand i hand eller iaf rätt så tätt! Jag är inte mycket för urringningar, tycker de är rätt WT och vulgärt räcker inte som beskrivning, det är helt enkelt simpelt.
    Men att visa rumpan är ett tecken på ... vad?
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Litet My

Tror inte jag tycker någon av nicken är speciellt störande, däremot "Anonym insatt"

• HäckHäxan

18 röster de har baske mig gått framåt sen i morse. Great, tackar ödmjuk mina fan!

• sär skriven
    Sven Justus skrev 2012-03-30 14:50:00 följande:
    Naturligtvis. Men jag måste erkänna att inte har koll på vem du är då. Sen brukar inte jag gapa så värst mycket i rasisttrådar så just nu känner jag mig väldigt ängslig.

Jag kan naturligtvis vara den som tagit fel på person. Jag hänger inte väldigt mycket i rasisttrådar heller, en och annan har dock upprört mig riktigt ordentligt och då är det svårt att hålla käften.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Sven Justus
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 14:49:08 följande:
    Nu undrar jag varför du inte är med på listan, du som är så motbjudande ödmjuk.
    Ja, jag vet. Men jag är helt enkelt för ödmjuk för att nominera mig själv. Däremot skulle jag ta det som ett gott betyg om någon annan hade gjort det. 
  • HäckHäxan
    Sven Justus skrev 2012-03-30 14:52:19 följande:
    Men att visa rumpan är ett tecken på ... vad?
    Att jag är ärlig och inte en fegis!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?