• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • HäckHäxan
    Jäded skrev 2012-03-30 12:59:00 följande:
    Haha alltså det här är ju nästan lite roligt. Jag undrar om det blir samma sak om tio år, de här nomineringstrådarna poppar upp men det är ändå ingen som motiverar. Vari ligger det farliga? Alla är ju som sagt självnominerade.

Men det behövs nog anonymitet för att det ska bli några motiveringar. Det är ju ändå FL.  
    Jag fattar inte att de är så förbaskat svårt att stå för sina åsikter. Nej då nej då lagom-landets motto, håll käften om du inte kan öppna den anonymt OCH våga absolut inte ha någon form av kurage, varken personligt eller civilt, då kan folk lägga märke till dig OCH det finns en liten pytte chans att du förändrar något och vad tusan skall du då gnälla om när du fikar med de andra sladdertackorna!
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • Moonis
    lövet2 skrev 2012-03-30 14:05:39 följande:
    Och att vinna en sådan här omröstning 3 olika år innebär då ...?
    Hm, borde nästan finnas någon guldstjärna för det
  • HäckHäxan
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 13:38:35 följande:
    Det gnälls som vanligt över att folk inte motiverar sig. Min uppmaning till deltagarna blir då. Motivera själva. Varför ska jag rösta på dig?  Personligt eller rent generellt. Vem och varför borde rösta på just dig?

S.V.A.R.A !
    För att jag är värd det. F.A.T.T.A !
  • HäckHäxan
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:40:12 följande:
    Alla borde rösta på mig för jag tycker de är dumma i huvudet och jag förklarar det ofta och gärna.
    Nu önskar jag att jag inte hade röstat, du hade gladeligen fått min röst med denna superba motivering, genialisk!
  • HäckHäxan
    Shandi skrev 2012-03-30 13:51:33 följande:
    Varför ska man måsta motivera? Går man inte ihop så går man inte ihop :) Man behöver inte skriva på näsan åt människor vad och hur man ogillar någon/någons sätt att uttrycka sig... Tycker jag iaf :)
    Man behöver inte, men det hade vart väldigt sköj att veta vad folk stör sig på med en annan, tycker jag då. Kul att se vad som avgör det hela, tycker dom bara att man är allmänt hum i duvet, stör de sig på åsikter man har, pressbild, val av nick osv, hur tänker de när de röstar, varför? Jag hade iaf gillat det, men måste det behöver man inte.

Så ja kan då konstatera att anonym jävla insatt är ganska många fega kycklingar ihop! Grattis till er {#emotions_dlg.flower} och lite skumpa på det, cheers! Skål
  • HäckHäxan
    lövet2 skrev 2012-03-30 14:04:54 följande:
    Jo, någon lade sin röst på mig för att hon inte gillade min frisyr!
    Va Det fina håret, jag säger ju det, världen är helt crazy, passa er och utveckla genom att stressa på evolutionen och införskaffa ögon i nacken, jag skulle vilja ha ett under varje fot också så ja kan bevaka varje steg jag tar!
  • sär skriven
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:26:21 följande:
    Nu önskar jag att jag inte hade röstat, du hade gladeligen fått min röst med denna superba motivering, genialisk!

Du får regga ett nytt konto helt enkelt.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Sven Justus
    lövet2 skrev 2012-03-30 14:05:39 följande:
    Och att vinna en sådan här omröstning 3 olika år innebär då ...?
    Är det sant? 3 olika år? 

Det är onekligen en imponerande merit. Go hair!
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • HäckHäxan
    sär skriven skrev 2012-03-30 14:17:35 följande:
    Tänkte...? Det missade jag.
    Jag försöker tro gott om mina medmänniskor, men de envisas med att konstant motbevisa mig! Det är därför jag tycker att majoriteten faktiskt är lågt begåvade jämfört med mig själv OCH jag är inte medlem i varken MENSA eller på något sätt känd för mitt höga intellekt! Dock är jag ödmjuk nog att förstå att denna fakta kan få andra att häpna och bli stumma av förvåning
  • Sven Justus
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:46:58 följande:
    Vem tror du att jag är?
    Den där personen som är så oerhört tjatig och jobbig som man bara vill spy på?
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?