• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Jäded
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 13:00:06 följande:
    vet att jag har stört mig lite på Finska flikkan vid några tillfällen men jag minns inte varför.
    Jag tycker Coyote uttryckte det väldigt bra. Människor som befinner sig på ett diskussionforum men ändå konsekvent vägrar formulera egna inlägg är sanslöst störiga.
  • Glädje58
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:00:32 följande:
    Jag förundras alltid när folk svarar på typ receptförfrågningar anonymt. VARFÖR?
    En del skulle kanske döda för att komma över fler recept
  • sär skriven
    Glädje58 skrev 2012-03-30 13:02:43 följande:
    En del skulle kanske döda för att komma över fler recept

Ja det är klart, då är det inte precis det perfekta brottet att avslöja sitt nick.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • oOOo  oOOo
    Jag förundras alltid när folk svarar på typ receptförfrågningar anonymt. VARFÖR?
    De kanske använder lite exotiska ingredienser som sperma, bröstmjölk o dyl *gissar*

Det blir jättegott men vissa kanske tycker det är pinsamt Drömmer
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Glädje58 skrev 2012-03-30 12:44:26 följande:
    Eftersom många är så slöa så de inte orkar eller vågar skriva detta, så skulle du kunna ordna en ny omröstning som gäller specifikt dig. Alternativen får bli olika "dålig" sidor
    Det förutsätter ju att jag är tillräckligt intresserad av vad folk tycker om mig för att skriva en sådan omröstning. Jag kan sträcka mig till att skapa en anonym tråd.

Om det finns intresse skulle man kunna tänka sig en tråd där de från den här omröstningen säger till att de vill bli hånade, bespottade, kritiserade och få tomater kastade på sig anonymt.
  • sär skriven
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 13:05:17 följande:
    De kanske använder lite exotiska ingredienser som sperma, bröstmjölk o dyl *gissar*

Det blir jättegott men vissa kanske tycker det är pinsamt Drömmer

Jag har aldrig betraktat sperma som särskilt exotiskt.. Kanske får tänka om!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Jäded

Det vore dödligt jobbigt om någon fick veta att jag faktiskt använder pulvermos på tisdagar när det bara är att mosa potatisen på tallriken och hälla på lite av mjölken från glaset?
    Annars är min teori att man blir överdrivet förvirrad av hela två val; anonym eller sitt vanliga nick.  Panik uppstår och i förvirringen klickar man hysteriskt i anonym. Den finns ju där av en anledning?
    En tredje teori kan tänkas vara att det blir alldeles för complicated när knapparna sitter bredvid varandra och det blir ett misstag, ungefär som alla de som försöker göra omröstningar och hamnar i quiz. Det behövs minst en meter mellan alternativen så att det blir tydligt och bra.   
  • Glädje58
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:03:44 följande:
    Ja det är klart, då är det inte precis det perfekta brottet att avslöja sitt nick.
    Apropå detta. Något som retar mig är att en del klagar på att folk svarar anonymt, men när man går in och kollar på deras profil så finns det inget som avslöjar vem de egentligen är. De är ju i stort sett lika anonyma
  • xXMaLoXx
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 12:54:57 följande:
    Den funktionen finns redan

Bara lägg upp en  användarlista med lite scramblade passwords och antyd att du snott dem från FLs databas så är saken biff.
    Det hade ju varit bättre med en snabbknapp till den funktionen liksom. När ska man ha tid att sitta och knåpa ihop fejkade databaser, mitt emellan att leka med ungarna och skriva dryga inlägg här?
    Theo 100111 <3
  • oOOo  oOOo
    xXMaLoXx skrev 2012-03-30 13:07:05 följande:
    Det hade ju varit bättre med en snabbknapp till den funktionen liksom. När ska man ha tid att sitta och knåpa ihop fejkade databaser, mitt emellan att leka med ungarna och skriva dryga inlägg här?
    Jag vet, användargränssnittet är inte tip top
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?