• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • M C
    Rebecca25juni skrev 2012-03-30 12:37:23 följande:
    Tycker att man som person kan ta till sig om man blir nominerad här för då är det ju bevisat att ens inlägg/kommentarer inte "går hem/uppskattas". Jag funderar på att gå ur detta forum för jag tycker att folk är riktigt elaka. Många som skapar trådar här är ledsna/desperata och vill ha tips och råd men vad får dom? bara elaka/stöddiga kommentarer. Man kan ju undra om det är syftet med denna sida, detta är väl ändå ett familjeforum och ingen jäkla smutskastningstävling!
    Jag iallafall tog till mig att jag fortfarande är läskunnig. Något att testa inför framtida gallspyor?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • xXMaLoXx
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 13:08:31 följande:
    Jag vet, användargränssnittet är inte tip top
    Nej, inte på långa vägar. Så jag stör mig lite på den som är ansvarig för det. Det kanske är den där anonyma som jag röstade på iof.
    Theo 100111 <3
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-03-30 13:06:29 följande:
    Det vore dödligt jobbigt om någon fick veta att jag faktiskt använder pulvermos på tisdagar när det bara är att mosa potatisen på tallriken och hälla på lite av mjölken från glaset?
    Annars är min teori att man blir överdrivet förvirrad av hela två val; anonym eller sitt vanliga nick.  Panik uppstår och i förvirringen klickar man hysteriskt i anonym. Den finns ju där av en anledning?
    En tredje teori kan tänkas vara att det blir alldeles för complicated när knapparna sitter bredvid varandra och det blir ett misstag, ungefär som alla de som försöker göra omröstningar och hamnar i quiz. Det behövs minst en meter mellan alternativen så att det blir tydligt och bra.   

Ja, teknikens under!
    Glädje58 skrev 2012-03-30 13:06:49 följande:
    Apropå detta. Något som retar mig är att en del klagar på att folk svarar anonymt, men när man går in och kollar på deras profil så finns det inget som avslöjar vem de egentligen är. De är ju i stort sett lika anonyma
    jag håller med dej delvis, men delvis inte alls. Om jag skrev i något känsligt ämne finns det ändå en hel del människor här som känner igen mitt nick, även om de inte vet min adress så finns det ju en "krets" av människor som förknippar mig med den approach jag valt att hålla. Även om jag är anonym på FL (och faktiskt på internet i stort) har jag ett nick som en del känner igen och förknippar med de åsikter jag framfört under flera års tid. Dessutom har jag ganska många från FL på facebook. Jag kan bara tala för mig själv i frågan dock, och jag är i princip aldrig anonym ändå.

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • oOOo  oOOo
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:06:19 följande:
    Jag har aldrig betraktat sperma som särskilt exotiskt.. Kanske får tänka om!
    Håller med, det är ju lokalproducerat. Väntar på att testlagarna i Buffe skall börja vidaga vyerna.

Typ "texmexmiffen blev god med jag piffade till den lite med en svätt sperma jag sparat från lördagsmyset"  
  • sär skriven

Sedär vilket mästerverk jag lyckades knåpa ihop i konsten att skriva ett inlägg som flera gånger säger samma sak, men i olika ord. *lyfter på hatten* Tur att det är fredag.

sär skriven skrev 2012-03-30 13:10:14 följande:

Ja, teknikens under!

jag håller med dej delvis, men delvis inte alls. Om jag skrev i något känsligt ämne finns det ändå en hel del människor här som känner igen mitt nick, även om de inte vet min adress så finns det ju en "krets" av människor som förknippar mig med den approach jag valt att hålla. Även om jag är anonym på FL (och faktiskt på internet i stort) har jag ett nick som en del känner igen och förknippar med de åsikter jag framfört under flera års tid. Dessutom har jag ganska många från FL på facebook. Jag kan bara tala för mig själv i frågan dock, och jag är i princip aldrig anonym ändå.

• sär skriven
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 13:11:49 följande:
    Håller med, det är ju lokalproducerat. Väntar på att testlagarna i Buffe skall börja vidaga vyerna.

Typ "texmexmiffen blev god med jag piffade till den lite med en svätt sperma jag sparat från lördagsmyset"  

*rys*

En gång drömde jag att jag var anställd på ett jättejättestort hotellkokmplex i Italien. Ägaren var en gubbe i 70-årsåldern och av någon anledning skulle jag ligga med honom. När han sprutade kom det litervis och jag vaknade faktiskt av att jag i drömmen kräktes, och trodde att jag kräkts på riktigt. 
  • Jäded
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:12:57 följande:

*rys*

En gång drömde jag att jag var anställd på ett jättejättestort hotellkokmplex i Italien. Ägaren var en gubbe i 70-årsåldern och av någon anledning skulle jag ligga med honom. När han sprutade kom det litervis och jag vaknade faktiskt av att jag i drömmen kräktes, och trodde att jag kräkts på riktigt. 
    Menar du att det kan bli för mycket sperma?
  • tackförfisken

Och som en fortsättning på min motivering.. Egentligen skulle jag vilja nominera samtliga för det är alltid " ni" som dyker upp i dom här omröstningarna. Tjötigt!
    Å andra sidan...

• Paksenarrion
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:12:57 följande:
    *rys*

Men alltså jag satt o åtKräks
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Glädje58 skrev 2012-03-30 13:06:49 följande:
    Apropå detta. Något som retar mig är att en del klagar på att folk svarar anonymt, men när man går in och kollar på deras profil så finns det inget som avslöjar vem de egentligen är. De är ju i stort sett lika anonyma
    Det där stämmer inte, när man har sitt eget användarnamn så kopplas man till de inlägg man gör, man bygger upp en internetperson specifik för det här forumet (och andra om man har samma namn). Det finns en prestigeförlust i att inte svara på inlägg, att gå till personangrepp eller avfärda allt med att "så tycker du" och den förlusten finns inte när man är anonym, man kan inte på samma sätt "spåras" och man får inte en uppfattning av personen.

Anledningen till att jag uppfattas som lugn är för att jag har betett mig på det sättet i två och ett halvt år, anledningen till att andra uppfattas som rabiata är för att de har betett sig så i X år. Hade man inte haft namnet att gå på så hade vi inte fått det här "ryktet" (uppfattningen av oss från andra).
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?