• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Moonis
    Glädje58 skrev 2012-03-30 13:06:49 följande:
    Apropå detta. Något som retar mig är att en del klagar på att folk svarar anonymt, men när man går in och kollar på deras profil så finns det inget som avslöjar vem de egentligen är. De är ju i stort sett lika anonyma
    Jag stör mig ändå mer på dom anonyma som kräker av sig. Dom vågar ju inte stå för deras åsikter medan andra, som hen (jag som inte skulle använda det ordetSkrikandes) med nicket man inte kan uttala skrev, ändå blir förknippade med alla åsikter och inlägg dom gör.

Jaaa, det blev rörigt men hoppas ni fattar  
  • Jäded
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:22:47 följande:

Ja, jag hade bara några timmar på mig ju =0(.
    Å andra sidan, om du vore bättre i sängen hade det nog räckt med en kvart för att uppfylla dina önskningar där.

Jaja.  
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Moonis skrev 2012-03-30 13:29:01 följande:
    Jag stör mig ändå mer på dom anonyma som kräker av sig. Dom vågar ju inte stå för deras åsikter medan andra, som hen (jag som inte skulle använda det ordetSkrikandes) med nicket man inte kan uttala skrev, ändå blir förknippade med alla åsikter och inlägg dom gör.

Jaaa, det blev rörigt men hoppas ni fattar  
    Han. Så du slipper använda "vidriga" och "avskyvärda" ord som med stor sannolikhet kommer att leda till att hela civilisationen går under, om man ska tro vissa kritiker.
  • sär skriven

Jag stör mig faktiskt på de flesta. Och då menar jag inte de som är nominerade utan resten. Åsikterna som representeras av FL-s klientel är häpnadsväckande imbecilla.

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Moonis
    tackförfisken skrev 2012-03-30 13:14:02 följande:
    Och som en fortsättning på min motivering.. Egentligen skulle jag vilja nominera samtliga för det är alltid " ni" som dyker upp i dom här omröstningarna. Tjötigt!
    Å andra sidan...
    Alla får skriva upp sig den som vill. Du är bara avis för du inte hann med att nominera dig själv Tungan ute
  • Paksenarrion
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:30:42 följande:
    Jag stör mig faktiskt på de flesta. Och då menar jag inte de som är nominerade utan resten. Åsikterna som representeras av FL-s klientel är häpnadsväckande imbecilla.
    Vet inte du att du kör med härskartekniker nu. Använda så fina ord att ingen förstår. Men så är du ju nominerad i en kräktråd
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-03-30 13:30:31 följande:
    Å andra sidan, om du vore bättre i sängen hade det nog räckt med en kvart för att uppfylla dina önskningar där.

Jaja.  

Men ÅH! Att gifta sig och grejer tar ju faktiskt lite tid. Fattardula!
  • FekalieEmpyrium
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:30:42 följande:
    Nu känner jag mig direkt så där  påhoppad uthängd och djupt krängkth!
  • sär skriven
    Paksenarrion skrev 2012-03-30 13:31:53 följande:
    Vet inte du att du kör med härskartekniker nu. Använda så fina ord att ingen förstår. Men så är du ju nominerad i en kräktråd

Härskarteknik på tolvåringar i så fall.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?