• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • HäckHäxan
    Kattdamen skrev 2012-03-30 14:34:25 följande:
    Måste man verkligen tänka också?
    Nej det är som med mat och sömn och sex, helt överdeklamerat! Onödigt tjafs helt enkelt!
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • HäckHäxan
    Inima skrev 2012-03-30 14:36:45 följande:
    jag älskar bhar, tack vare dem kan jag jogga utan att brösten ger mig lavetter i ansiktet
    Skulle aldrig syssla med den formen av självplågeri heller, verkar högst onyttigt och direkt ohälsosamt med själv-spanking av tuttar, faktiskt! Hur mår du egentligen, behöver jag oroa mig nu? Obestämd Tyst

Andra former av lavetter i ansiktet är dock uppskattat här!
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • Krake

Jämnt skägg mellan Linda1976 och Lövet2, men då sistnämnda faktiskt verkar vara en intressant människa även om hon ofta är otrevlig, röstar jag på Linda1976.

• Sven Justus
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:36:35 följande:
    Borde jag visa fittan och brösten också, hade det blivit mer röster till mig då tror du? Drömmer Tänkvärt och skall ta i beaktandes!
    Inte fittan. Då blir det för vulgärt liksom. Rejäl urringning räcker gott och väl. Möjligtvis lite bröstvårta också.

Eller vad var det rösterna gällde? 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • LoPax

Lamt att man ska nominera sig själv. Det fattas en hel del namn på den där listan! Lade min röst, men det finns nick jag tycker betydligt mindre om. 

• Sven Justus
    sär skriven skrev 2012-03-30 14:35:11 följande:
    Ptja, det låter ju som jag!
    Dåså, då har jag gjort något bra idag då!
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • sär skriven
    Sven Justus skrev 2012-03-30 14:44:02 följande:
    Dåså, då har jag gjort något bra idag då!

Ehuru har jag för mig att vi dragit vapen ihop i ett antal trådar, främst rasisttrådar?
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Jäded
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:36:35 följande:
    Borde jag visa fittan och brösten också, hade det blivit mer röster till mig då tror du? Drömmer Tänkvärt och skall ta i beaktandes!
    Please don´t.
  • Sven Justus
    sär skriven skrev 2012-03-30 14:45:16 följande:
    Ehuru har jag för mig att vi dragit vapen ihop i ett antal trådar, främst rasisttrådar?
    Har vi?! För eller emot rasism?
  • sär skriven
    Sven Justus skrev 2012-03-30 14:47:17 följande:
    Har vi?! För eller emot rasism?

Emot naturligtvis. Trodde du annat har du nog tagit fel på person.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?