• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Anton Chigurh
    Mad as snow skrev 2012-03-30 16:19:25 följande:
    Bra motivering, tack!

Men det är en fantastisk låt:
    ">

" target="_blank">

Jag för min del tycker det var en makalöst korkad motivering.

Vill du kräkas på en mänska pga av dennes nick !!!   Då har du problem. Allvarliga problem. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Jäded
    Mad as snow skrev 2012-03-30 16:23:54 följande:

Jag försöker öppna för lite fler motiveringar, därav min så klädsamma och ödmjuka inställning.  
    Jag ska inte sabotera det.

Själv har jag tydligen fler röster ju mer jag skriver i denna tråd. Go figure...  
  • Fidelis ad urnam
    Shandi skrev 2012-03-30 13:51:33 följande:
    Varför ska man måsta motivera? Går man inte ihop så går man inte ihop :) Man behöver inte skriva på näsan åt människor vad och hur man ogillar någon/någons sätt att uttrycka sig... Tycker jag iaf :)
    Men då tycker jag att du har fel. Röstar man i en omröstning av dettaa slag ,speciellt om man röstar på mig i en omröstning av detta slag, bör man fan i mig motivera varför!
  • aldrigmer

Kattdamen. Självgod, besserwisser, fördömande, omogen. Mallgroda. Vi är inte på samma våglängd.

• vampyria2
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-30 16:52:06 följande:
    Men då tycker jag att du har fel. Röstar man i en omröstning av dettaa slag ,speciellt om man röstar på mig i en omröstning av detta slag, bör man fan i mig motivera varför!
    Ditt inlägg var så förvirrande att det fick mig att vilja spy, men tyvärr har jag redan röstat på Anonym... och gillar dig för mycket i andra trådar, annars hade jag lätt röstat på dig här
  • Fidelis ad urnam
    vampyria2 skrev 2012-03-30 16:56:42 följande:
    Ditt inlägg var så förvirrande att det fick mig att vilja spy, men tyvärr har jag redan röstat på Anonym... och gillar dig för mycket i andra trådar, annars hade jag lätt röstat på dig här
    Trodde du var en av mina haters, men då har jag blandat hop dig med någon annan Förvånad
  • lövet2
    aldrigmer skrev 2012-03-30 16:55:45 följande:
    Kattdamen. Självgod, besserwisser, fördömande, omogen. Mallgroda. Vi är inte på samma våglängd.
    Bravo! Där talade du minsann ur skägget! Hoppas fler följer ditt goda exempel!
  • lövet2
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 15:40:41 följande:
    Nu läser jag mindre än tidigare ute i forumet men har inte du lövet gått och blivit väldigt mjäkig diplomatisk ochså där ok med det mesta nu för tiden. Annat var det för! *nostalgisk*
    Nja, alltså jag tycker ju också att jag blivit mjäkigt diplomatisk, men antingen har jag fel i det, eller så har folk bara väldigt långt minne!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?