• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • vampyria2
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-30 17:01:29 följande:
    Trodde du var en av mina haters, men då har jag blandat hop dig med någon annan Förvånad
    Haha nää du kan ha fel åsikter ibland men gillar ditt sätt att diskutera och hur du lägger fram dina åsikter på, det skulle vara så tråkigt här på FL om alla tyckte och tänkte som mig, vem tusan skulle jag då prata med här Drömmer
    Såå även om vi inte alltid drar jämnt i trådar så respekterar jag dig och dina åsikter, även om de ibland är helt tokiga hahah
  • Saheell

Så mycket nya konstiga nick tycker jag. Måste ni byta hela tiden? Svårt att hålla reda på vem jag ska kräkas på! Kräks Flört

• fläta
    lövet2 skrev 2012-03-30 17:07:51 följande:
    Bravo! Där talade du minsann ur skägget! Hoppas fler följer ditt goda exempel!
    Varför får du så många röster? Du är ju alltid saklig, använder dig aldrig av personangrepp och brukar stå upp för barns rättigheter.  

Är det för att du varit hemmamamma och inte helkroppsrakar dig som familjelivs pumor vill sänka dig i den här tråden? *kliar sig i huvvet*
  • lövet2
    fläta skrev 2012-03-30 17:13:39 följande:
    Varför får du så många röster? Du är ju alltid saklig, använder dig aldrig av personangrepp och brukar stå upp för barns rättigheter.  

Är det för att du varit hemmamamma och inte helkroppsrakar dig som familjelivs pumor vill sänka dig i den här tråden? *kliar sig i huvvet*
    Hemmamamma = sviker kvinnokampen
    Orakad = äcklig militant feminist
    Nästan nykterist = tråkig moralkäring
  • FekalieEmpyrium
    lövet2 skrev 2012-03-30 17:22:57 följande:
    Hemmamamma = sviker kvinnokampen
    Orakad = äcklig militant feminist
    Nästan nykterist = tråkig moralkäring
    Det är bedrövligt men inget vi borde hålla emot dig.
  • Emmel

Nej men ... vem av er kräks på Fucktard??? Skäms och gå och kräks på någon annan!

• lövet2
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 17:26:53 följande:
    Det är bedrövligt men inget vi borde hålla emot dig.
    Kommer du i håg förra omröstningen? Då berättade jag historien bakom hur jag blev nästan nykterist!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?