• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • J a d e d
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:35:04 följande:
    Ha det gott (Du med Jaded).    

Men allvarligt!

Ja men hejdå.  
    Jeddan
  • sär skriven
    Ta hand om er tjejer. Jag måste iväg till jobbet om en liten stund.

Särskriven: Njut för fullt av bröllopsplaneringen. Jag hade urkul. Thailand låter riktig nice.

Häckis, ser fram emot fikat.   Hjärta

Ha det så fint, höres!!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • J a d e d
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:35:53 följande:

Jag lär logga in fler gånger innan dess. Du får sova på saken. Flört

Jag tror jag kan hantera dig. Tror. Samtidigt vet jag att du vill hålla mig i dina armar!
    Kom igen, jag vill att vi blir vänner!  
    Jeddan
  • I Rose I
    J a d e d skrev 2012-04-12 23:38:11 följande:

Jag tror jag kan hantera dig. Tror. Samtidigt vet jag att du vill hålla mig i dina armar!
    Kom igen, jag vill att vi blir vänner!  
    Tänk på saken. Tänk vem som har varit i min famn och som jag både kysst och haft sex med. Klarar du av att ta imig tror du?

Ta hand om dig.  Jag har aldrig varit ovän med dig. Nalle
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • HäckHäxan
    Ta hand om er tjejer. Jag måste iväg till jobbet om en liten stund.

Särskriven: Njut för fullt av bröllopsplaneringen. Jag hade urkul. Thailand låter riktig nice.

Häckis, ser fram emot fikat.   Hjärta

Me to! Will be great!

ha de gött så höres vi snuttan Skål
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • J a d e d
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:42:54 följande:
    Tänk på saken. Tänk vem som har varit i min famn och som jag både kysst och haft sex med. Klarar du av att ta imig tror du?

Ta hand om dig.  Jag har aldrig varit ovän med dig. Nalle
    Jag får ju torka av dig med ett par våtservetter först förstås.
    Det här behöver jag inte ens tänka på, jag var ju på redan förra sommaren!

Jeddan
  • Gung Ho
    lövet2 skrev 2012-04-12 23:11:47 följande:
    Jo, jag har ju mest hållit mig i föräldradelen under mina första FL-år. Numera är jag lika mycket i den allmänna delen, men det är ju fortfarande flera avdelningar jag knappt är in i.
    Föräldradelen hängde jag i lite i början....(ca 2008). Sen mest i samhälle ngr år (det var där majoriteten av mina poster på FL är gjorda). Nu lite blandat...
  • lövet2

Är det dags för segertalet snart, eller ska jag skippa det med tanke på att Anonym faktiskt fick fler röster ...? Obestämd

• Linda1976
    lövet2 skrev 2012-04-30 11:15:08 följande:
    Är det dags för segertalet snart, eller ska jag skippa det med tanke på att Anonym faktiskt fick fler röster ...? Obestämd
    Anonym KAN Inte håller segertal, så sätt igång bara!
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • lövet2
    Linda1976 skrev 2012-04-30 12:51:31 följande:
    Anonym KAN Inte håller segertal, så sätt igång bara!
    Jag ska fila lite på det, så kommer det efter allt det där Valborgsfirandet!
  • I Rose I

Grattis Lövet Glad

Jaded? Vart tog du vägen? Blev du skrämd av tanken på fikat?   

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Frontline

Alla som är anonyma jag spyr på dom som är det.
    Varför i helvete ska man vara anonym när man typ ställer frågan " vilken skostorlek har du"

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • lövet2
    Segertal (eller i detta fall Andraplaceringstal):

Det var dåligt med motiveringar till rösterna den här gången. Riktigt uselt dåligt!
    Jag får gissa mig till varför jag fick så många röster (som jag för övrigt tackar och bugar för).

*Kanske är det AW-anhängare?
    *Lite feministröster pga mitt s k "svek mot kvinnorörelsen"? Kanske ännu fler för att jag inte köper rosa klänningar åt mina söner?
    *Ja, och så förstås antirasisterna som ser mig som rasist för att jag fortfarande kallar negerbollar för just negerbollar. Och rasisterna som tycker jag är asylkramare.
    *Miljövännerna som ser mina barn som ett hot mot miljön, och så de som rätt och slätt avskyr mångbarnsfamiljer.
    *08:or som avskyr lantisar, särskilt om man bor under en sten i Norrland.
    *Alla fyllon på FL som hatar när någon genomskådar dem och deras drickande.
    *Humorbefriade medlemmar som aldrig förstår när man driver med dem.
    *X antal medlemmar som så där lite obestämt anser att jag är en översittare eller besserwisser.

Har jag missat något här? Hojta till i så fall!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?