• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • vampyria2

Va tusan jag som trodde jag ändå var ganska trevlig här inne, hade visst fel mohahah men men ena fegisar är det som har röstat på mig efter som de inte vågar berätta varför

• HäckHäxan

Jag känner mig lite stött över att enbart ha fått 25 ynka röster! Skrikandes

Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • finskaflikkan
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 15:31:40 följande:

Hähä... Tungan ute
  • Fidelis ad urnam
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 15:31:40 följande:
    Till och med jag har fler Guld i mun
  • HäckHäxan
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-10 15:39:41 följande:
    Till och med jag har fler Guld i mun
    Ja det är inte rättvist. Hur blev det så Obestämd Nej detta känns högst obra!

Nu skall jag hämta avkomman, sen måste jag klura ut hur jag skall göra för att folk skall avsky mig mer!
  • lövet2
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 15:41:49 följande:
    Ja det är inte rättvist. Hur blev det så Obestämd Nej detta känns högst obra!

Nu skall jag hämta avkomman, sen måste jag klura ut hur jag skall göra för att folk skall avsky mig mer!
    Fråga mig! Oskyldig
  • Mästaren

Elit: Som jag sade så orkar jag inte kolla på dina länkar längre, jag har inte någon av de diskussionerna i mina favoriter (nytt  konto)  och inga planer på att leta. Någon med färskare minne av att diskutera med dig kan säkert stå till tjänst. 

Jag bryr mig inte riktigt om min trovärdighet i den här frågan, vem som helst kan ju kolla och göra sin egen bedömning om intresse finns. Man kan söka via google genom att skriva nicket och site: familjeliv.se Om ni anser att jag har fel kan ni alltid rösta på mig, ni kan säkert gissa under vilket nick jag ställt upp.  

• En struts
    vampyria2 skrev 2012-04-10 15:28:38 följande:
    Va tusan jag som trodde jag ändå var ganska trevlig här inne, hade visst fel mohahah men men ena fegisar är det som har röstat på mig efter som de inte vågar berätta varför
    Jo men dig skulle jag kanske kunna rösta på ändå Vampyria. Fast jag kommer inte ihåg varför, men jag kommer ihåg att jag tyckt att du varit fläng i VISSA diskussioner.
  • HäckHäxan
    lövet2 skrev 2012-04-10 16:04:43 följande:
    Fråga mig! Oskyldig
    Ja hur gör du egentligen??? Bullen hjälp mig!
  • HäckHäxan

Yes en till! Give me more jag vill slå Fidelis va fan, som allra minst i vart fall!

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?