• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Anton Chigurh
    lövet2 skrev 2012-04-03 15:28:26 följande:
    Tack, det var omtänksamt av dig. Tyvärr är jag inte ledig ...
    Som om det skulle ha med saken att göra !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • YokohamaNr2

Vad trist! Kunde faktiskt inte rosta, for jag hade definitivt kunnat fika med alla ovanstaende, det var tva namn jag hade hoppats se dar men tyvarr

• HäckHäxan

Fortfarande 25, jag var bergsäker på att fler ville kräkas över mig, detta måste vara ett tecken på att jag dämpat mig betydligt och nu för tiden är både mild och diskret som person. Solig

Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • Fidelis ad urnam
    Anton Chigurh skrev 2012-04-03 22:21:09 följande:
    Åååh jo, Fidelis, ge inte upp så lätt, uppfyller du mina enkla, moderata standardkrav skall du se att vi nog kan ordna till lite trivsamheter i höladan.

Således, Fidelis : Du tar den i tvåan, du sväljer, du gillar riktigt hårda tag, du vet att det är jag, och endast jag, som bestämmer, du gillar bondage. Ja, mer än så är det faktiskt inte. Vad gäller första träffen iaf.

Och sen gäller förstås, och nu kanske någon tar illa upp ( men det får ni allt tugga i er !!! ) att du får gärna vara mullig, helt okej, men du får fan inte vara riktigt fet, det är inte min stil alls, bara så du vet, Fidelis, jag brukar säga som det är. så även denna gången.

Så !!!  Har vi en dejt ??? 
    Ha ha ha. Ehm....njae. Är som sagt lite pryd så atte....Drömmer
  • Fidelis ad urnam
    HäxanSurtant skrev 2012-04-06 09:19:04 följande:
    Vad fan har hänt med TS, helt svart ju
    Jag vet. Who har varit svart i någon eller några dagar nu. Jäded är också svart. 
  • lövet2
    HäxanSurtant skrev 2012-04-06 09:19:04 följande:
    Vad fan har hänt med TS, helt svart ju
    Hon har bytt nick igen. Bara att leta!
  • Pompeia01

De två jag främst känner så för finns inte med i omröstningen.

• puss

vad är det som är roligt med att vara irriterande?

Easy cum easy go
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?