• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • En struts

Nämen Lövet? Vad har du NU varit inne i för diskussioner???
    (Jag röstade, men inte på Vampyria faktiskt. Såg en annan.)
    Jag är för lite inne på Föräldrar tror jag.

• Fidelis ad urnam
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 18:54:02 följande:
    Yes en till! Give me more jag vill slå Fidelis va fan, som allra minst i vart fall!
    Jag är mer avskydd än du någonsin kommer att bli. Suck it {#emotions_dlg.djavulsk}
  • vampyria2
    En struts skrev 2012-04-10 18:49:20 följande:
    Jo men dig skulle jag kanske kunna rösta på ändå Vampyria. Fast jag kommer inte ihåg varför, men jag kommer ihåg att jag tyckt att du varit fläng i VISSA diskussioner.
    Ah äntligen en som vågade säga något, även om hon inte röstade på mig   Haha fläng jao det kan jag nog allt vara ibland
  • Boktjuven

Jag röstade på finskaflikkan. Kommer inte ihåg i vilket sammanhang. Men någon gång har jag läst en diskussion där du inte tog till dig vad det var de andra skrev, utan körde helt på i ditt eget spår.

• Anton Chigurh
    Boktjuven skrev 2012-04-10 19:40:50 följande:
    Jag röstade på finskaflikkan. Kommer inte ihåg i vilket sammanhang. Men någon gång har jag läst en diskussion där du inte tog till dig vad det var de andra skrev, utan körde helt på i ditt eget spår.
    Det var ju en ovanlig händelseutveckling. Synnerligen ovanlig !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2012-04-10 20:06:52 följande:
    Det var ju en ovanlig händelseutveckling. Synnerligen ovanlig !!!
    Har jag ALDRIG gjort!  Oskyldig
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • lövet2
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 18:52:40 följande:
    Ja hur gör du egentligen??? Bullen hjälp mig!
    Ge aldrig upp! Håll fast vid dina åsikter och framför dem klart och tydligt så fort du har tid, så ska du se att det ger resultat inom ett år!
  • lövet2
    En struts skrev 2012-04-10 18:58:26 följande:
    Nämen Lövet? Vad har du NU varit inne i för diskussioner???
    (Jag röstade, men inte på Vampyria faktiskt. Såg en annan.)
    Jag är för lite inne på Föräldrar tror jag.
    Nja, alltså, när omröstningen började hade jag faktiskt inte gjort något speciellt. Blev inblandad i en negerbollstråd sedan, men då hade jag redan fått runt 160 röster, så det var då inte den tråden som orsakade rösterna!
  • HäckHäxan
    Mariohn skrev 2012-04-10 20:52:00 följande:
    Jag känner mig lite sur över att jag inte var med
    Ja hur kunde du missa att nominera dig???
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?