• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Mad  as  snow
    Sarah f skrev 2012-04-11 22:10:27 följande:
    Kommer någon ihåg en som hette Palmblad för fem år sedan ungefär? Är den personen kvar?
    Ja, det var jag innan jag bytte nick.
  • Sarah f
    Mad as snow skrev 2012-04-11 22:27:40 följande:

Heheeeee. Obehaglig känsla i min kropp nu. :)
    Alla som generaliserar är idioter.
  • J a d e d
    Jeddan
  • lövet2
    Har du roligt nu?
  • Mästaren
    lövet2 skrev 2012-04-11 22:45:07 följande:
    Har du roligt nu?
    Akta er för Lövet, hon har koll på oss alla! Spöke
  • Gung Ho
    J a d e d skrev 2012-04-10 23:02:52 följande:
    Men seså. Lätta ditt hjärta. Klart det är jag.

Asså, hur ofta byter du?

Jag har iaf bara bytt en gång på 12000 inlägg Skrattande 
  • J a d e d
    Gung Ho skrev 2012-04-11 22:54:03 följande:

Asså, hur ofta byter du?

Jag har iaf bara bytt en gång på 12000 inlägg Skrattande 
    Minst en gång i veckan. Men det är iallafall väldigt lätt att känna igen mig.

Å andra sidan bytte du till något så fasansfullt konstigt att man behöver massor mer i sån där IQ än jag har för att koppla den. Så det är nog dig det är fel på här. Skrikandes 
    Jeddan
  • Gung Ho
    J a d e d skrev 2012-04-11 22:56:23 följande:
    Minst en gång i veckan. Men det är iallafall väldigt lätt att känna igen mig.

Å andra sidan bytte du till något så fasansfullt konstigt att man behöver massor mer i sån där IQ än jag har för att koppla den. Så det är nog dig det är fel på här. Skrikandes 

Gung Ho? Konstigt?

Det är en attityd som stämmer ganska bra på mig..

Förut störde sig folk på min avatar så in i norden (den förmedlade tydligen dryget på ngt sätt), så jag hade nog toppat listan bara därför.... 

Den har avataren förmedlar den frustration man ibland känner när man försöker diskutera med 'folk' här inne..Skrattande    
  • lövet2
    Mästaren skrev 2012-04-11 22:47:10 följande:
    Akta er för Lövet, hon har koll på oss alla! Spöke
    Ja, just det ja! Det påminner mig om att jag ju skulle fråga dig en sak ang ditt senaste nick. Jag återkommer om den saken!
  • J a d e d
    Gung Ho skrev 2012-04-11 22:59:39 följande:

Gung Ho? Konstigt?

Det är en attityd som stämmer ganska bra på mig..

Förut störde sig folk på min avatar så in i norden (den förmedlade tydligen dryget på ngt sätt), så jag hade nog toppat listan bara därför.... 

Den har avataren förmedlar den frustration man ibland känner när man försöker diskutera med 'folk' här inne..Skrattande    
    Ja fast grejen är att jag alltid läser "Gung Ko" när jag ser ditt nick och dessutom ser det ut som att din snubbe står och tvättar på bräda. Kanske en bra liknelse till livet på FL iofs- här går allting i lite slow motion, lite långsammare och sämre än i verkligheten sådär. Men jag blir ytterst förvirrad och tappar fattningen totalt vilket ju säger sig självt är svinjobbigt.
    Jag tyckte faktiskt om din gamla avatar, den stod ut. Det är alltid bra.  
    Jeddan
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?