• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Moonis
    Jäded skrev 2012-03-30 13:45:52 följande:

Röstfiske är bara löjligt.

Snacka för dig själv. Här armbågar vi oss fram Tungan ute
  • FekalieEmpyrium
    Sven Justus skrev 2012-03-30 13:39:04 följande:
    Aha. Har du lämnat över till den nya yngre generationen nu?

Hur gammal är du förresten? 
    jo jag är uråldig Freddan, hela 31 år och på tok för sleten för att orka kriga med dessa yngre menlösare förmågor.
    Sven Justus skrev 2012-03-30 13:41:58 följande:
    Om du är den jag tror du är så har jag aldrig gillat dig.  Är det ok så?
    Tror inte att det är så.
  • Shandi
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-30 12:00:34 följande:
    9 röster och ingen motivering. 
    Det säger mer om er än om mig! Cool 
    Varför ska man måsta motivera? Går man inte ihop så går man inte ihop :) Man behöver inte skriva på näsan åt människor vad och hur man ogillar någon/någons sätt att uttrycka sig... Tycker jag iaf :)
  • HäckHäxan

Har det inkommit några motiveringar så de är värt att läsa ikapp sig?

Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • overdose
    Moonis skrev 2012-03-30 13:44:09 följande:
    Folk borde rösta på mig för att jag backar nästan aldrig oavsett om jag har rätt eller fel och även om jag inte sjunker till personangrepp så kastar jag gärna lite ironi i ansiktet på den som inte håller sig till min nivå {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag tycker du är äcklig för i en tråd hade du en uppfattning som jag var tvungen att hålla med om, så nu hatar jag dig! :(

Konton skulle komma med en sorts varningsfärger, så man vet vem man kan mopsa sig emot.
  • lövet2
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 13:54:27 följande:
    Har det inkommit några motiveringar så de är värt att läsa ikapp sig?
    Jo, någon lade sin röst på mig för att hon inte gillade min frisyr!
  • Moonis
    overdose skrev 2012-03-30 13:55:56 följande:
    Jag tycker du är äcklig för i en tråd hade du en uppfattning som jag var tvungen att hålla med om, så nu hatar jag dig! :(

Konton skulle komma med en sorts varningsfärger, så man vet vem man kan mopsa sig emot.
    Mohaha {#emotions_dlg.djavulsk}
  • lövet2
    Sven Justus skrev 2012-03-30 13:33:03 följande:
    Den här listan tycker jag är begåvad och intressant. Den fungerar som en måttstock för hur stort avtryck man gjort här i forumet.  Att vinna en sån här omröstning skulle jag se som ett stort erkännande faktiskt!Glad
    Och att vinna en sådan här omröstning 3 olika år innebär då ...?
  • HäckHäxan
    Rebecca25juni skrev 2012-03-30 12:37:23 följande:
    Tycker att man som person kan ta till sig om man blir nominerad här för då är det ju bevisat att ens inlägg/kommentarer inte "går hem/uppskattas". Jag funderar på att gå ur detta forum för jag tycker att folk är riktigt elaka. Många som skapar trådar här är ledsna/desperata och vill ha tips och råd men vad får dom? bara elaka/stöddiga kommentarer. Man kan ju undra om det är syftet med denna sida, detta är väl ändå ett familjeforum och ingen jäkla smutskastningstävling!
    Men oj du briljerar verkligen intellektet idag! Sicken analys sickan och vilken grej att den är ÅT HELVETE FEL. Hur tänkte du där?
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • sär skriven
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:13:47 följande:
    Men oj du briljerar verkligen intellektet idag! Sicken analys sickan och vilken grej att den är ÅT HELVETE FEL. Hur tänkte du där?

Tänkte...? Det missade jag.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?