• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Glädje58
    Kattdamen skrev 2012-03-30 12:47:24 följande:
    Jag är imponerad över att du inte läste trådstarten.
    Faktiskt ett av de mer irriterande sakerna på fl, folk läser för lite innan de skriver något 
  • Paksenarrion
    Kattdamen skrev 2012-03-30 12:47:24 följande:
    Jag är imponerad över att du inte läste trådstarten.
    Då kan man inte skrika att det är ett elakt ställe ju
  • overdose
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 12:39:51 följande:
    Man har nominerat sig själv till den här omröstningen.

Och det finns inget specifikt att ta till sig om ingen motiverar sina röster. Oj, fjorton personer tycker att jag är värre än alla andra på listan, vad ska jag göra med den informationen när ingen skriver varför?
    Du är sämst, för det går inte att uttala ditt namn. Jag försökte igår, och det var den nattsömnen :(

Hallå, moderator, kan man inte få en funktion så att alla heter X?
  • Glädje58
    overdose skrev 2012-03-30 12:51:25 följande:
    ...Hallå, moderator, kan man inte få en funktion så att alla heter X?
    Det kommer vid nästa hackerattack
  • oOOo  oOOo
    overdose skrev 2012-03-30 12:51:25 följande:
    Hallå, moderator, kan man inte få en funktion så att alla heter X?
    Den funktionen finns redan

Bara lägg upp en  användarlista med lite scramblade passwords och antyd att du snott dem från FLs databas så är saken biff.
  • sär skriven
    Rebecca25juni skrev 2012-03-30 12:37:23 följande:
    Tycker att man som person kan ta till sig om man blir nominerad här för då är det ju bevisat att ens inlägg/kommentarer inte "går hem/uppskattas". Jag funderar på att gå ur detta forum för jag tycker att folk är riktigt elaka. Många som skapar trådar här är ledsna/desperata och vill ha tips och råd men vad får dom? bara elaka/stöddiga kommentarer. Man kan ju undra om det är syftet med denna sida, detta är väl ändå ett familjeforum och ingen jäkla smutskastningstävling!

Nu ska vi se, hur många hundratusen medlemmar har FL? Ett gäng? Hur många tycker att de hellre gnager av sig armen än att fika med mig? Tre. Den statistiken talar väl rätt väl för huruvida jag behöver förändra mitt sätt att skriva i trådar eller ej. Det finns alltid bitterf****or som inte kan hantera oliktänkande, eller rent av sanningen.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Jäded

Haha alltså det här är ju nästan lite roligt. Jag undrar om det blir samma sak om tio år, de här nomineringstrådarna poppar upp men det är ändå ingen som motiverar. Vari ligger det farliga? Alla är ju som sagt självnominerade.

Men det behövs nog anonymitet för att det ska bli några motiveringar. Det är ju ändå FL.  

• FekalieEmpyrium

Nej jag har svårt att hitta någon att rösta på då de är rätt menlösa muppar hela högen. vet att jag har stört mig lite på Finska flikkan vid några tillfällen men jag minns inte varför.

Någon som missbrukar utropstecken och skriver e och d istället för ord? Känner inte igen någon ovan som fullständiga idioter, finns några som jag kan störa mig på men samtidigt så gillar jag dem och skulle hellre ta en fika med just dem än någon jag knappt lagt märke till.

Tänker ett tag till men om jag inte för hjälp av någon nominerad så faller min röst på Who eftersom jag anar att hon är den där mobbaren som ständigt byter nick.

• sär skriven
    Jäded skrev 2012-03-30 12:59:00 följande:
    Haha alltså det här är ju nästan lite roligt. Jag undrar om det blir samma sak om tio år, de här nomineringstrådarna poppar upp men det är ändå ingen som motiverar. Vari ligger det farliga? Alla är ju som sagt självnominerade.

Men det behövs nog anonymitet för att det ska bli några motiveringar. Det är ju ändå FL.  

Jag förundras alltid när folk svarar på typ receptförfrågningar anonymt. VARFÖR?
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?