• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Sarah f
    xXMaLoXx skrev 2012-03-30 11:32:47 följande:
    Den enda jag verkligen skulle kunna gnaga av mig armen för att slippa som sällskap, finns inte med bland kandidaterna. Så jag fick dra till med anonym(insatt) trist nog.

Tycker dock att fler på listan kan vara provokativa och smått stöddiga, men det är ju så jag gillar´t :D

I mångt och mycket känns det som idén med ett forum!
    Alla som generaliserar är idioter.
  • xXMaLoXx
    Sarah f skrev 2012-03-30 11:33:43 följande:
    I mångt och mycket känns det som idén med ett forum!
    Ja men det finns MÅÅÅNGA här som inte riktigt trivs med det. Men njae, inte behöver man vara stöddig och provokativ för att argumentera på ett forum heller för den delen. Men jag gillar folk som sticker ut hakan.
    Theo 100111 <3
  • Sarah f
    xXMaLoXx skrev 2012-03-30 11:35:16 följande:
    Ja men det finns MÅÅÅNGA här som inte riktigt trivs med det. Men njae, inte behöver man vara stöddig och provokativ för att argumentera på ett forum heller för den delen. Men jag gillar folk som sticker ut hakan.

*fäller ut hakan, i vanlig ordning*
    Alla som generaliserar är idioter.
  • xXMaLoXx
    Sarah f skrev 2012-03-30 11:36:34 följande:
    *fäller ut hakan, i vanlig ordning*
    Hey Jay Leno :P
    Theo 100111 <3
  • Mad  as  snow

Jag skulle vilja ha en enda motivering faktiskt, och jag lovar att ta den med ödmjukhet och tacksamhet. Kanske skulle det hjälpa mig i min personliga utveckling?

• Jäded
    Mad as snow skrev 2012-03-30 11:50:14 följande:
    Jag skulle vilja ha en enda motivering faktiskt, och jag lovar att ta den med ödmjukhet och tacksamhet. Kanske skulle det hjälpa mig i min personliga utveckling?
    Det kommer inte komma. Förra omgången var det en enda person av 17 som vågade tala om att den röstat på mig, men så långt som varför kom vi aldrig.
    Jag är således lika pantad som då.  
  • Moonis
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 11:28:45 följande:
    Jag skulle vilja se en stor tremiddagarsmiddag med den religiösa falangen på FL och deras motståndare.

Endast soppa och annat som kan ätas utan vassa instrument serveras, givetvis. Drömmer
    Demon
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?