• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • overdose

Usla val - jag är mycket äckligare och röstade på anonym = mig själv.

Lövet2 verkar leda i stor stil. Ni andra får ju stå upp för er och tala om varför just ni är så äckliga :) Annars kommer hon vinna detta lätt.

• puss
    lövet2 skrev 2012-03-30 09:59:21 följande:
    Jag förstår inte vad folk har emot mitt hår! Det var t o m en som skrev i gästboken och trodde min frisyr var ett skämt!

jaha. där kom den fram...... det var jag. Skäms
    Easy cum easy go
  • KimPossible
    fucktard skrev 2012-03-30 11:00:20 följande:
    Två röster, inga motiveringar. Fegskitar.
    Visst är de. Trista fegskitar som inte motiverar sina röster. *förmiddagssur*
  • Mariohn
    Binkelibana skrev 2012-03-30 10:15:55 följande:
    Jag svara lövet2. Hon finns överallt och alltid. Ibland säger hon bra saker, och ibland mindre. Eller ja, sånt som jag inte håller med om alltså! Skrattande

Men eftersom mitt föräldraskap verkar vara lite mer rocknroll än hennes, så tar jag ju åt mig personligt... Kyss
    Jag har så svårt att förstå detta-. Hon är ju HELT harmlös. Ibland kan jag inte förstå mig på hur hon tänker och jag tror inte att lövet och jag skulle ha särskilt roligt tillsammans. Men hur man kan ta något hon skriver personligt är för mig helt obegripligt. Jag ser alltid Lövet skriva hur hon gör och hur hon tycker. Aldrig någonsin har jag sett henne ens vara nära att nosa på någon form av dömande, påhopp eller liknande. 
  • love you

fucktard röstade på dig för du verkar så cool...

• puss

tycker ingan är speciellt jobbig. de flesta är inte speciella alls. jag vet inte vilka flera av dom är. ingen har direkt utmärkt sig på nåt vis tycker jag.

Easy cum easy go
  • Michiyo

såg bara 4 namn som jag faktiskt kände igen från trådar men ingen av dom kommer ens i närheten av anonym -.-

anonym har en tendens att reta gallfeber på en^^

• KaIi
    Mariohn skrev 2012-03-30 11:11:11 följande:
    Jag har så svårt att förstå detta-. Hon är ju HELT harmlös. Ibland kan jag inte förstå mig på hur hon tänker och jag tror inte att lövet och jag skulle ha särskilt roligt tillsammans. Men hur man kan ta något hon skriver personligt är för mig helt obegripligt. Jag ser alltid Lövet skriva hur hon gör och hur hon tycker. Aldrig någonsin har jag sett henne ens vara nära att nosa på någon form av dömande, påhopp eller liknande. 
    Älskade döttrar Ophelia 20081025 Livia 20100516
  • Sarah f
    puss skrev 2012-03-30 10:56:44 följande:

jaha. där kom den fram...... det var jag. Skäms

ÖÖh, jag vill fika med Puss. Om nån undrade.
    Alla som generaliserar är idioter.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?