Inlägg från: overdose |Visa alla inlägg
  • overdose

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Usla val - jag är mycket äckligare och röstade på anonym = mig själv.

Lövet2 verkar leda i stor stil. Ni andra får ju stå upp för er och tala om varför just ni är så äckliga :) Annars kommer hon vinna detta lätt.

• overdose
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 12:39:51 följande:
    Man har nominerat sig själv till den här omröstningen.

Och det finns inget specifikt att ta till sig om ingen motiverar sina röster. Oj, fjorton personer tycker att jag är värre än alla andra på listan, vad ska jag göra med den informationen när ingen skriver varför?
    Du är sämst, för det går inte att uttala ditt namn. Jag försökte igår, och det var den nattsömnen :(

Hallå, moderator, kan man inte få en funktion så att alla heter X?
  • overdose
    Moonis skrev 2012-03-30 13:44:09 följande:
    Folk borde rösta på mig för att jag backar nästan aldrig oavsett om jag har rätt eller fel och även om jag inte sjunker till personangrepp så kastar jag gärna lite ironi i ansiktet på den som inte håller sig till min nivå {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag tycker du är äcklig för i en tråd hade du en uppfattning som jag var tvungen att hålla med om, så nu hatar jag dig! :(

Konton skulle komma med en sorts varningsfärger, så man vet vem man kan mopsa sig emot.
  • overdose
    lövet2 skrev 2012-03-30 17:22:57 följande:
    Hemmamamma = sviker kvinnokampen
    Orakad = äcklig militant feminist
    Nästan nykterist = tråkig moralkäring
    Hade du inte ett fotbollslag också? De kanske är avenshuka på att du är någon sorts superfreja :)
  • overdose
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 18:31:52 följande:
    Jag hoppas att den här får mig lite fler röster:

">

" target="_blank">

... Detta skulle du ha talat om förut. Det får bli lite valium så att jag blir docil och kan konsumera mer datorinfo ikväll.

Men du hade fått min röst.
  • overdose
    lövet2 skrev 2012-03-30 19:07:47 följande:
    Ja, jisses! Jag har en dotter som på fullt allvar tycker Larz Kristerz är bra och spelar skivan här hemma ...

*ryser*
    Kan du inte förskjuta henne?
  • overdose
    PruttPottan skrev 2012-03-30 19:10:13 följande:
    Men vaddå? Fanns det krav på varför man skulle rösta på någon menar du?
    Vad är okej att tycka enligt dig eftersom du är domaren och eftersom du verkar tro att jag bryr mig huruvida du tycker jag är sympatiskt eller ej?
    Men jo, jag är mycket osympatiskt så nu slipper du ligga sömnlös och fundera över det =)

Jag tycker bara hennes hår ser risigt ut.
    Meeen man får tydligen inte tycka nåt alls här.
    Jo det får man, men du måste förstå att hon har 7 barn - vad som vets - en sån kvinna kan inte visa sin skönhet bara så där. Hon skulle förvrida huvudet på oss män om hon visade sig i all sin prakt.

Liksom, du fattar ju hur det är ställt med gubben där, han tänker nog inte på mycket annat: stackars karl.
  • overdose
    PruttPottan skrev 2012-03-30 19:25:56 följande:
    Meeeen.. Jag SKITER i om hon så har 73 ungar.
    Ta en annan bildjävel då på en annan vinkel som är snyggare?

Håret SER risigt ut.

Ja, hon är säkert ett hett villebråd för er män. Grattis!
    Jag kommer aldrig bli så bra för jag har bara ett. Men det handlar inte om det.

Jag väljer att inte kommentera din sista mening då jag har fler fördomar än någon orkar med.
    Men du fattar inte, om hon har en annan bild så sitter vi och tutar utanför och jagar henne. Hon måste ha en sådan bild för att inte göra oss knäppa.
  • overdose
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 19:40:40 följande:
    Coolt, sen kan färgen blir mer och mer spygrön ju mer skit man får
    Precis, så då slipper man att minnas, datorn göre't och målar dina fiender för dig, underbart :D
  • overdose
    twain skrev 2012-03-30 20:06:26 följande:
    Då föds genast en annan intressant tanke. Det är svårt (läs totalt omöjligt) att hålla reda på myriaden av människor som frekventerar forumet. Det skulle kunna gå att markera användare som + eller -. När något inlägg fundamentalt strider mot allt du har kärt, tryck - och minns för alltid att "nnnn" är ett rikspucko av stora mått. Samma sak med ovanligt insiktsfulla inlägg, ett plus så vet du att du har träffat på och gillat användaren.

Kan tyvärr se en rad anledningar till varför detta är en dålig idé, men ack så praktiskt det hade varit.

(Jag hade till exempel tryckt plus på Glädje58 efter att ha läst den här tråden.)
    Äsch, om människors texter är värda att läsa kommer de ändå att dyka upp i morgonsoffan. Jag hade tryckt - mest hela tiden, typ jag äter hellre själv än ser andra svälta.

Har jag berättat att jag aldrig läser böcker? Jag läser sammanfattningar för att verka intellektuell, men egentligen är jag mest ute efter kvinnor och öl.

Vad stora hörlurar säger är något jag ställer upp på. Jag vill ha ett script som automatiskt sågar de som inte tycker som jag.
  • overdose
    KimPossible skrev 2012-03-30 20:54:15 följande:
    Självklart! Man hänger väl med i det "moderna" och håller sig up-to-date, hehe. 

Herregud, så det tog emot att skriva det där! Jag kände mig ungefär lika hot som den här donnan;

Det där var en heting, vad heter denna fagra mö? Hon kan få bli äran att bli ett nytt XXXXXXXXXX.
  • overdose
    KimPossible skrev 2012-03-30 21:09:51 följande:
    Den frågan visar väl varför du inte är med i min omröstning om FLs smartaste...

Hon heter Joyce.
    Du vet, vissa av oss har oss inte råd att vara så kräsna.

Need no excuse, to let it all hang lose.
  • overdose
    lövet2 skrev 2012-03-30 21:16:05 följande:
    Nej, jag gillar inte alla. Å andra sidan är det ingen av dem som jag direkt ogillar.
    Det behövs en hel del sjävdistans för att anmäla sig själv. Brunstig noshörning går därför bort, och det skulle inte förvåna mig om det i den valbara listan är avsevärt fler kvinnor jämfört med den om de smartaste FLarna.
  • overdose
    PruttPottan skrev 2012-03-30 21:26:31 följande:
    Nu fattar jag..
    Hon måste alltså upplevas och jag bör försöka få min röst tillbakadragen då hon är en av dem jag VILL fika med?

Så kan det ju vara..
    Så är det. Det är som Rukmini vet du, eller sköna Helena. En gång postade hon ljudet av hennes gång där hon bor. Ja, vi blev ju som galna.
  • overdose
    PruttPottan skrev 2012-03-30 21:34:49 följande:
    Det är så mycket jag vill skriva men jag låter bli ;)
    Happy hunting =)
    Mm, för man kan bli bannad, på det viset är det lite tråkigt eftersom man därför inte kan uttrycka alla känslor. Jag var borta härifrån över ett år efter att jag hade flippat på en person.

Men FL måste ju leva, så då får man köpa spelreglerna om man vill skriva här.
  • overdose
    Moonis skrev 2012-03-30 22:00:47 följande:
    Vi får omringa dom Skrikandes
    Det är Gaisåkarna som röstar. De hatar er för att ni inte är fiskbeten.

<Gaisåke> Kolla Moonis lugg, det blir ett pent bete. Där lär jag få många feskar.
  • overdose
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-30 22:54:28 följande:
    Jag har suttit denna vecka och skrivit en fet hemtenta om folkhälsa. Är helt slut i huvudet just nu.
    Just nu? :D Du, du var slut i huvudet redan i måndags.
  • overdose
    KimPossible skrev 2012-03-30 22:48:14 följande:
    Oh my...en så fullkomligt underbar motivering!  

Läs och lär, gott folk!  
    Haha, ja, säger du det, och det där är ju något jag tycker samma om. Jag kan inboxa dig om sådana hemska gubbar, och hjälpa :P
  • overdose
    KimPossible skrev 2012-03-31 00:19:25 följande:
    Jodå, vi har fattat hur hon gör. Hon lägger dig vid barmen...

...och vips! så sitter ditt rövhår på hennes ben istället;

Ooh, je tvoje, måste vara = för dig, så det är nåt för mig. Har du fler bilder på dessa skönheter?

*Hoppas*
  • overdose
    KimPossible skrev 2012-03-31 00:41:02 följande:
    Enligt eminenta google translate blir det, på engelska, "fake, fake, everything is yours".

Bilder på just denna skönhet hittar jag inte, däremot tror jag att jag möjligtvis har hittat en bild på dig?

Eller...?Drömmer
    Ah den gubben hade jag inte satt på... men damerna var ok. Fast den ena verkade ha någon bensjukdom. Hur får du dessa inlägg att överleva?
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?