twain skrev 2012-03-30 20:06:26 följande:
Då föds genast en annan intressant tanke. Det är svårt (läs totalt omöjligt) att hålla reda på myriaden av människor som frekventerar forumet. Det skulle kunna gå att markera användare som + eller -. När något inlägg fundamentalt strider mot allt du har kärt, tryck - och minns för alltid att "nnnn" är ett rikspucko av stora mått. Samma sak med ovanligt insiktsfulla inlägg, ett plus så vet du att du har träffat på och gillat användaren.
Kan tyvärr se en rad anledningar till varför detta är en dålig idé, men ack så praktiskt det hade varit.
(Jag hade till exempel tryckt plus på Glädje58 efter att ha läst den här tråden.)
Äsch, om människors texter är värda att läsa kommer de ändå att dyka upp i morgonsoffan. Jag hade tryckt - mest hela tiden, typ jag äter hellre själv än ser andra svälta.
Har jag berättat att jag aldrig läser böcker? Jag läser sammanfattningar för att verka intellektuell, men egentligen är jag mest ute efter kvinnor och öl.
Vad stora hörlurar säger är något jag ställer upp på. Jag vill ha ett script som automatiskt sågar de som inte tycker som jag.