• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • vampyria2
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 09:05:09 följande:
    Precis, dom riktiga rövhålen saknas. The pathetic ones......
    Antagligen för att de vet att de är det men vågar inte höra vad folk verkligen tycker och tänker om dem, de fegisarna Skrikandes
  • Kattdamen

Jag ser att det är en del patrask som har röstat på mig. Det är jag glad för.

En kopp te, tack.
  • JennieL
    Khaleesi skrev 2012-03-30 08:46:08 följande:
    Men jag brukar ju skriva sånt under mitt vanliga nick. Är det månne du som har förärat mig med min första spya? Flört
    Inte den här gången, nästa kanske  
  • ica
    Flaminia skrev 2012-03-30 08:46:13 följande:

Röstade på anonym (insatt) eftersom inget av de andra alternativen passar. Annars blir jag mest spyfärdig av alla dem som missbrukar orden "kränkt", "påhoppad" och "mobbning" så fort någon inte håller med dem.

Tyvärr är det ett fenomen som verkar finnas överallt i samhället. Att de här orden överanvänds.
  • tackförfisken

Vilka har nominerat sig. Snälla, den här appan är kass, man kan inte se alternativen! Ja, kan ju inte rösta heller men;)

• Anton Chigurh
    vampyria2 skrev 2012-03-30 09:22:46 följande:
    Antagligen för att de vet att de är det men vågar inte höra vad folk verkligen tycker och tänker om dem, de fegisarna Skrikandes
    Hej Beautiful Woman, hoppas natten varit till belåtenhet och att dagen blir minst lika skön.

Och som vanligt vet du att jag har rätt. Det gläder mig.

Ha, som sagt, en riktigt härlig dag, VampyriaSolig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • vampyria2
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 09:34:50 följande:
    Hej Beautiful Woman, hoppas natten varit till belåtenhet och att dagen blir minst lika skön.

Och som vanligt vet du att jag har rätt. Det gläder mig.

Ha, som sagt, en riktigt härlig dag, Vampyria. Solig
    Hej gobit    jao du har alltid rätt helt klart   ja natten var bra men var alldeles för kort så nu vill jag bara hem och sova lite till   
    Hoppas fina du också får en underbar dag Hjärta
  • Khaleesi
    JennieL skrev 2012-03-30 09:24:46 följande:
    Inte den här gången, nästa kanske  
    Ok. Då stoppar jag leveransen av hundbajs till din brevlåda så länge.{#emotions_dlg.djavulsk}
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • power
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 09:05:09 följande:
    Precis, dom riktiga rövhålen saknas. The pathetic ones......

jag saknar dig på listan.
    kom igen då ra
  • power
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-03-30 09:07:52 följande:
    Ingen av personerna på listan framkallar ens minsta hulkning hos mig, det verkar som om alla riktiga idioter har tackat nej/inte anmält sig...

och jag saknar dig på listan.
    kom igen då ra
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?