• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • hoppipannkakan
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 23:53:26 följande:
    Jag älskar vaniljbullar

Sen tycker jag att du verkar vara en förbaskat intressant människa!
    O jag är en jävel på att baka!

Och den andra tar jag som en komplimang Kyss 
  • sär skriven
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 23:57:16 följande:
    skulle jag aldrig göra, är ju för fan kallt på mejeriavdelningen på ica!

Jag hajar inte resonemanget bakom. "Varför ska kvinnor behöva ha på sig ett plagg till när männen slipper?". "Bröst är inte sexuella". Igår argumenterade jag med någon som tyckte att BH-ar kan vara bra för de får brösten att se extra sexiga ut, samtidigt som det var okej att visa brösten i badhuset för att de inte är sexuella. Det är ju lite som att karlarna skulle gå och dingla med dasen i badhuset för den är ju faktiskt inte sexuell, de använder den till att kissa med också. Jag vill kräkas. 
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Manmbo
    vampyria2 skrev 2012-03-29 23:58:13 följande:
    Vaa är det en höna, tusan har aldrig sett en höna som kan skriva ännu mindre på en dator Förvånad Flört
    Visst fan är det en höna! Det enda Anonym (insatt) gör är att bjuda på en jävla massa kackel i tråd...efter tråd..efter tråd. 
    Flört 
    Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
  • HäckHäxan
    sär skriven skrev 2012-03-30 00:00:37 följande:

Jag hajar inte resonemanget bakom. "Varför ska kvinnor behöva ha på sig ett plagg till när männen slipper?". "Bröst är inte sexuella". Igår argumenterade jag med någon som tyckte att BH-ar kan vara bra för de får brösten att se extra sexiga ut, samtidigt som det var okej att visa brösten i badhuset för att de inte är sexuella. Det är ju lite som att karlarna skulle gå och dingla med dasen i badhuset för den är ju faktiskt inte sexuell, de använder den till att kissa med också. Jag vill kräkas. 
    Multipla personligheter eller bara för dum för att hajja hur dum denna är?

Mina bröst är inte så sexuella för mig, jag hade lätt kunnat leva utan dom. Men jag kan se andras bröst som sexuella OCH ett naket mansbröst, ABSOLUT!!!! Nakna män borde förbjudas! Definitivt kissande nakna män, vadå slöseri, de borde knulla inte kissa!
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • HäckHäxan
    hoppipannkakan skrev 2012-03-29 23:59:49 följande:
    O jag är en jävel på att baka!

Och den andra tar jag som en komplimang Kyss 
    Mums, för jag är en jävel på att äta just vaniljbullar!  med Kaffe är de nybakta så är ju kall mjölk helt oslagbart!
  • HäckHäxan

Nä jag önskar god natt får väl se hur ner kräk jag är imorgon när man kikar in...

• sär skriven
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 00:07:18 följande:
    Multipla personligheter eller bara för dum för att hajja hur dum denna är?

Mina bröst är inte så sexuella för mig, jag hade lätt kunnat leva utan dom. Men jag kan se andras bröst som sexuella OCH ett naket mansbröst, ABSOLUT!!!! Nakna män borde förbjudas! Definitivt kissande nakna män, vadå slöseri, de borde knulla inte kissa!

"Bröst är inte sexuella och därför borde man få visa brösten i badhuset"

"BH-ar är bra, de får en att känna sig sexig"

Samma person, samma tråd. *doh*    
  • HäckHäxan
    sär skriven skrev 2012-03-30 00:09:48 följande:
    "Bröst är inte sexuella och därför borde man få visa brösten i badhuset"

"BH-ar är bra, de får en att känna sig sexig"

Samma person, samma tråd. *doh*    
    I rest my case. Upprepar Inimas sköna sidfot. " Det är ingen ide att stänga stalldörren om hästarna redan rymt!"

Kan tillägga att jag använder inte BH heller, tycker det är en obekväm uppfinning som borde skickas tillbaka till hell, för den måste komma därifrån
  • sär skriven
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 00:12:08 följande:
    I rest my case. Upprepar Inimas sköna sidfot. " Det är ingen ide att stänga stalldörren om hästarna redan rymt!"

Kan tillägga att jag använder inte BH heller, tycker det är en obekväm uppfinning som borde skickas tillbaka till hell, för den måste komma därifrån

Den personen startade en tråd som hon förmodligen själv plockat bort nu. Den uppmuntrade kvinnor att klä av sig på överkroppen i örebro för att manifestera mot att man måste använda baddräkt eller bikiniöverdel på badhus.
  • Miss Obsessive

Var övertygad om att få se mitt namn på listan, men nähä.. Jag som tycker jag blivit rätt bra på att bitcha runt i diverse trådar! Lite besviken faktiskt Rynkar på näsan

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?