• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • HäckHäxan

Bara en som vill kräkas på mig, de är inte möjligt, är alla PK mammor som hatar mig offline eller vad?

Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • HäckHäxan
    sär skriven skrev 2012-03-29 22:22:45 följande:
    Hahaha!

Ja, tvivlar dessutom på att vederbörande vill röja sitt nick för att klaga .

Oj är du släkt med Sherlock Holmes eller nått sånt, vilken slutledningsförmåga, jag 'r häpen och förvånad med fågelholksmun

• oOOo  oOOo
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 22:23:36 följande:
    Bara en som vill kräkas på mig, de är inte möjligt, är alla PK mammor som hatar mig offline eller vad?
    Kräket kanske inte räcker åt alla verkar det som
  • lövet2
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 22:22:00 följande:
    Men hur kan så många vilja kräkas på lövet, lövet är ju rätt prima, dumma människor! Man skall inte kräkas i så fint hår!
    Är det många som vill göra det? Jag har inte röstat än, så jag kan inte se siffrorna!
  • HäckHäxan
    oOOo oOOo skrev 2012-03-29 22:27:45 följande:
    Kräket kanske inte räcker åt alla verkar det som
    Nytt slagord för FL Våga Vomera Mera!
  • sär skriven
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 22:25:17 följande:
    Oj är du släkt med Sherlock Holmes eller nått sånt, vilken slutledningsförmåga, jag 'r häpen och förvånad med fågelholksmun

Akta så ingen angry bird flyger in!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • HäckHäxan
    lövet2 skrev 2012-03-29 22:33:44 följande:
    Är det många som vill göra det? Jag har inte röstat än, så jag kan inte se siffrorna!
    11 st so far! Synd på så fint hår!
  • HäckHäxan
    sär skriven skrev 2012-03-29 22:37:38 följande:
    Akta så ingen angry bird flyger in!
    *kniper ihop alla läppar jag kan*
  • Scream2

Den ENDA på FL som får mig att vilja kräkas är väl för bombad för att ens komma på att nominera sig själv....

• Glädje58
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 22:23:36 följande:
    Kräkas är väl okey, men när man blir mer eller mindre hotad är det inte så kul längre
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?