• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Agnescecila
    Glädje58 skrev 2012-03-29 22:53:31 följande:
    Du betalar, eller blir det hemma hos dig  Glad
    Jag  kan hyra lokal så vi kan fika allihop på en gång!
  • HäckHäxan

Hmm vips har jag tre, ingen som har lust att motivera varför de vill lägga en Kräks över mig??

Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • Glädje58
    sär skriven skrev 2012-03-29 22:53:53 följande:
    Men fy. Tråkigt att höra. En del människor känner faktiskt inga gränser, och på ett forum med så många medlemmar som detta finns det naturligtvis en och annan som inte lyckats få ner alla paddlar i vattnet. Hoppas att det ordnat upp sig.
    Han har flera profiler här. Men det kommer att ordna upp sig om vi träffas  Flört

På ett forum är det lätt att missförstå varandra men i verkligheten går det lättare att läsa in vad personen menar.
  • Glädje58
    Agnescecila skrev 2012-03-29 22:56:37 följande:
    Jag  kan hyra lokal så vi kan fika allihop på en gång!
    Speedkräkning
  • sär skriven
    vampyria2 skrev 2012-03-29 22:55:38 följande:
    Sär skriven:  Lalala jag har fått en tiiiill röööst ;p

Okej då, men en gång kräktes jag faktiskt när min systers hund fes. Så då håller min tes!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • HäckHäxan
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 22:57:23 följande:
    Hmm vips har jag tre, ingen som har lust att motivera varför de vill lägga en Kräks över mig??
    4 vad tusan hände????? Jag hade tänkt klara mig kräkfri, så ta genast tillbaka era röster!
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • vampyria2
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 22:57:23 följande:
    Ja jag vill också vet eller åtminstone vilka som har röstat på mig ju :p
    sär skriven skrev 2012-03-29 23:00:44 följande:
    Okej då, men en gång kräktes jag faktiskt när min systers hund fes. Så då håller min tes!
    Ahh du tänkte så Katt  (jaja det är en katt men vi kan väl låssas att det är en hund)
  • sär skriven
    vampyria2 skrev 2012-03-29 23:06:01 följande:
    Ja jag vill också vet eller åtminstone vilka som har röstat på mig ju :p

Ahh du tänkte så Katt  (jaja det är en katt men vi kan väl låssas att det är en hund)

Ja! Och jag gillar inte katter nåt värst så det går bra med en katt.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • astro
    Who skrev 2012-03-29 21:22:14 följande:
    Hum, det var dumt det där med insatt. Nåja ... 
    Dumt? Briljant, snarare. Det är ju sådan enorm komik att det råkar finnas en (eller flera, kan det ju för all del vara) som skriver just under Anonym (insatt). 
    Och att det dessutom är världens mest irriterande kombo att välja anonymitet och i skydd av den påstå att man är expert på vad det nu vara må. 
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?