Inlägg från: astro |Visa alla inlägg
  • astro

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Alltså hur kan man inte rösta på Anonym (insatt), det är ju världens mest irriterande människa!

• astro
    Who skrev 2012-03-29 21:22:14 följande:
    Hum, det var dumt det där med insatt. Nåja ... 
    Dumt? Briljant, snarare. Det är ju sådan enorm komik att det råkar finnas en (eller flera, kan det ju för all del vara) som skriver just under Anonym (insatt). 
    Och att det dessutom är världens mest irriterande kombo att välja anonymitet och i skydd av den påstå att man är expert på vad det nu vara må. 
  • astro

Milda makter vad jag skulle vilja veta vem som röstade på mig och varför

Varför ids inte folk motivera sitt röstande? Lättja, eller törs de inte? Alla vi nominerade är ju här frivilligt, så man kan väl antas tåla en del beska kommentarer, om man nu fick några ...

Och förresten, i vilka trådar brukar Elit hålla till?  

• astro
    Miss Obsessive skrev 2012-03-30 00:41:55 följande:
    Hmm.. Såg det nu när jag ansträngde mig för att läsa mer än själva rubriken. Fast varför vill nån anmäla sig själv? Förtar inte det nöjet? 
    För annars skriks det "mobbning" direkt och tråden bryter mot forumreglerna på nolltid ...
  • astro
    Sven Justus skrev 2012-03-30 07:53:12 följande:
    Jag röstade på den där lövet2 för hon är en riktigt jobbig jävel. Dessutom vill jag allitd vomera över folk som ynglar av sig ett helt jävla dagis,
    Då måste jag ha varit riktigt nära att få din röst då, med mina sex ungar.
    Men lövet ska förstås alltid vara värst. 
  • astro
    ica skrev 2012-03-30 09:45:00 följande:
    Hur gör man det?
    Det fanns en nomineringstråd. Du får försöka bevaka nästa omröstning om du vill vara med ... eller varför inte starta en egen? Det är alltid många som står där och önskar att de hade sett nomineringen
  • astro
    KaIi skrev 2012-03-30 09:50:43 följande:
    Jag röstade på Anonym (insatt) på grund av oerhört dryga kommentarer såsom denna:
    "Kontakta soc och be om hjälp att reda ut detta! Man får faktiskt inte, enligt lag, ta hand om en annas barn stadigvarande utan medgivande från soc!"
    (Från en tråd där mormodern tar hand om sitt barnbarn. Barnbarnet och barnets mamma bor hos "mormodern".
    Jo, just precis. Dryg var ordet.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?