Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

lövet2 skrev 2012-03-29 21:24:19 följande:
    Starta en ny omröstning och be dem ta bort den här kanske?
    Det krävs minst tre omröstningar för att komma fram till den ultimata omröstningen
  • Glädje58

Vad i helvete... jag var inställd på att få noll röster och röstade själv på anonym. Vad får jag se då? Att jag redan har fått en röst av någon. Jag ställde bara upp på skoj, visste att jag var älskad av många. Och nu detta...

• Glädje58

Är det bara jag som funderar på om det är bra eller dåligt att vinna denna tävling?

• Glädje58

Ha inte för bråttom denna gången med nomineringen. Tydligen saknas det ett flertal. Dessutom vill jag ha chansen att dra igång en ordentlig kampanj för att fånga röster.

• Glädje58
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 22:23:36 följande:
    Bara en som vill kräkas på mig, de är inte möjligt, är alla PK mammor som hatar mig offline eller vad?
    Kräkas är väl okey, men när man blir mer eller mindre hotad är det inte så kul längre
  • Glädje58
    sär skriven skrev 2012-03-29 22:45:56 följande:
    Vem har blivit hotad? Du? :-O
    Ja, bara det är värt fem poäng i tävlingen haha....
  • Glädje58
    Agnescecila skrev 2012-03-29 22:50:05 följande:
    Kan jag få fika med alla och sedan bestämma mig?
    Du betalar, eller blir det hemma hos dig  Glad
  • Glädje58
    sär skriven skrev 2012-03-29 22:53:53 följande:
    Men fy. Tråkigt att höra. En del människor känner faktiskt inga gränser, och på ett forum med så många medlemmar som detta finns det naturligtvis en och annan som inte lyckats få ner alla paddlar i vattnet. Hoppas att det ordnat upp sig.
    Han har flera profiler här. Men det kommer att ordna upp sig om vi träffas  Flört

På ett forum är det lätt att missförstå varandra men i verkligheten går det lättare att läsa in vad personen menar.
  • Glädje58
    Agnescecila skrev 2012-03-29 22:56:37 följande:
    Jag  kan hyra lokal så vi kan fika allihop på en gång!
    Speedkräkning
  • Glädje58

Jag tycker att man kan vara provocerande för att få människor att lyfta blicken och se saker och ting från andra synvinklar. Jag försöker verkligen att visa respekt för de jag skriver till. Men är någon dum mot mig så kan jag välja andra sätt att vara på. 

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?