• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Inima
    Jäded skrev 2012-03-29 21:48:31 följande:
    Oj! En röst. Varför?
    varför inte liksom  

Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
  • Jäded
    Inima skrev 2012-03-29 21:49:47 följande:
    varför inte liksom  

Åh nej. Nu blev jag ledsen.
  • Glädje58

Vad i helvete... jag var inställd på att få noll röster och röstade själv på anonym. Vad får jag se då? Att jag redan har fått en röst av någon. Jag ställde bara upp på skoj, visste att jag var älskad av många. Och nu detta...

• Inima
    Jäded skrev 2012-03-29 21:51:00 följande:
    Åh nej. Nu blev jag ledsen.
    du vet om att du antingen är hatad för att du:
    1. Har snygga bröst.  
    2. Är snygg.
    3. Säger vad du tycker och tänker och skiter fullständigt i vad folk tycker.

Hellre vara ogillad för de orsakerna än för att man är en idiot. Eller? 
  • Inima
    vampyria2 skrev 2012-03-29 21:36:21 följande:
    Jag röstade på Anonym(insatt) ibland kan man bli mer än irriterad när någon säger sig vara insatt och sen skriver saker som man vet är helt fel Obestämd
    sanning. 
  • sär skriven

Vad märkligt, man blir kallad för trög idiot, rikspucko och allt möjligt i trådar flera gånger i veckan, och så får man ingen röst?

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Who

Jag har anmält tråden nu och kommer att starta en ny ifall de gör som jag vill och tar bort den, men fortsätt så länge och om de tar bort den länkar jag till den nya i nomineringstråden.  

• Coyote
    Linda1976 skrev 2012-03-29 21:39:47 följande:
    Vafan? Bara TRE röster? *surar*
    Ja, inte får du någon av mig i alla fall!
  • Glädje58

Är det bara jag som funderar på om det är bra eller dåligt att vinna denna tävling?

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?